recent posts

بیوی اور بھابھی (گرم مصالحہ)

 


بیوی اور بھابھی

(گرم مصالحہ)
مجھے اپنی بیوی اور بھابھی کے ساتھ ان کے شہر کے گھر میں رہنا پڑا۔ میری بیوی میری بھابھی سے زیادہ خوبصورت ہے ، میں نے کبھی اپنی بھابھی کے ساتھ سیکس کرنے کا نہیں سوچا ، ہم زندگی میں بہت مزے کر رہے تھے۔

شادی کے ایک سال بعد میری بیوی نے ایک خوبصورت بیٹے کو جنم دیا۔ چونکہ بچہ ابھی چھوٹا تھا اور ان کی دیکھ بھال کے لیے کوئی سمجھدار عورت نہیں تھی ، اس لیے میری ماں نے میری بیوی کو اپنے گھر مدعو کیا۔

اب میری بھابھی اور میں گھر میں اکیلے رہ گئے تھے ، میں اس سے بہت کم بات کرتا تھا اور صبح سویرے کام کے لیے نکلتا تھا اور رات گئے آتا تھا۔ مجھے کھلانے کے بعد میری بھابھی پڑوس میں رہنے والے اپنے چچا کے گھر سونے کے لیے جاتی تھیں اور صبح سویرے میرے لیے کھانا پکانے آتی تھیں۔ سب کچھ اپنی مرضی سے چل رہا تھا۔

مجھے اپنی بیوی سے علیحدہ ہوئے تقریبا a ایک ماہ ہوچکا تھا اور اب میں جنسی تعلقات کی طرح محسوس کرنے لگا تھا۔ لیکن اس کا اندازہ لگانے کا کوئی طریقہ نہیں تھا۔ میں کبھی کبھی کسی فحش فلم کی سی ڈی لاتا اور رات کو ایک فلم دیکھتا ، جس سے میری جنسی خواہش میں شدت آگئی۔

ایک دن میں نے سوچا کہ کیوں نہیں میری بھابھی کو پتایا چودائی کے لیے… اس سے میرا کام بہت آسان ہو جائے گا اور جب تک بیوی نہیں آتی ، میں جب چاہوں گا بہت مزہ کر سکوں گا . یہ سوچتے ہوئے ، میں نے بھابھی کو پلانے کے جگاند کے بارے میں سوچنا شروع کیا۔

ایک دن ، میں اپنے بستر پر تکیے کے نیچے فحش فلم والی سی ڈی بھول گیا اور کام پر چلا گیا۔ بعد میں مجھے یاد آیا کہ میں گھر میں سی ڈی بھول گیا تھا۔ پھر میں نے سوچا کہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا… اگر بھابھی وہ سی ڈی دیکھ لیں تو میرا کام اور بھی آسان ہو جائے گا۔

یہ سوچ کر میرا لنڈ پتلون کے اندر پھنس گیا ، اب صرف میری بھابھی کو چودنے کا خیال میرے ذہن میں گھومنے لگا۔

جب میں شام کو گھر آیا تو میری بھابی بالکل نارمل لگ رہی تھی ، وہ مجھ سے ویسے بھی کم بات کرتی تھی اور میں نے بھی اس سے زیادہ بات نہیں کی۔ میرا موڈ خراب ہو گیا اسے نارمل دیکھ کر۔ میں نے سوچا تھا کہ اس کی کنواری بلی آج چودنے کے لیے دستیاب ہوگی لیکن میرے سارے خواب بکھر گئے۔

اس رات ، میں نے اپنی بھابھی کو دو بار یہ سوچ کر چوما اور اپنی ہوس کو پرسکون کیا۔ اب میں نے اپنا سارا ذہن اس سوچ میں ڈالنا شروع کر دیا کہ بھابھی سے اپنے دل کی بات کیسے کروں ، مجھے نہیں معلوم کہ وہ بھی مجھے چومنا چاہتی ہے یا نہیں؟

کچھ بھی غلط نہ ہونے دیں!

یہ سوچتے ہوئے سارا دن گزر گیا۔ مجھے بالکل بھی کام کرنے کا احساس نہیں ہوا ، اس لیے میں اس دن شام کو گھر آگیا۔

مجھے دیکھ کر میری بھابھی نے ایک پیار بھری مسکراہٹ دی اور کہا-جیجا جی ، آج آپ بہت جلد گھر آئے ہیں۔ تم چائے پیو ، تب تک میں سبزی لے آؤں گا۔

میں نے اپنے کپڑے بدلے اور خاموشی سے چائے پینا شروع کی اور پیاسی آنکھوں سے اپنی بھابھی کو گھورتے ہوئے کہا۔ اس کے گول بڑے نپل اور 36 انچ کمر مجھ میں ہوس کا طوفان پیدا کر رہے تھے۔

اس نے کہا - میں سبزیاں لاتی ہوں۔

اور گھر سے باہر چلا گیا ، میں بھوکی آنکھوں سے اسے دیکھتا رہا۔

بازار سے واپس آنے کے بعد وہ اپنے کام میں مصروف ہو گئی اور میں کمرے سے نکل کر پورچ پر بیٹھ گیا۔ تھوڑی دیر کے بعد جب میں کسی کام کے لیے اندر گیا تو دیکھا کہ کمرے کا دروازہ بند تھا لیکن اس میں کوئی قفل نہیں تھا۔

میں نے آہستہ آہستہ دروازہ کھولا اور اندر کی طرف دیکھ کر میری آنکھیں پھیل گئیں۔ میری بھابی اپنے کپڑے بدل رہی تھی ، اس کے جسم پر صرف چولی اور پینٹی تھی ، اس کا جسم سنگ مرمر کی طرح ہموار تھا۔

میں نے سوچا کہ موقع اچھا ہے ، اب اس سے فائدہ اٹھائیں اور اپنی خواہش پوری کریں۔

لیکن اندر سے ایک خوف یہ بھی تھا کہ چیزیں غلط ہو سکتی ہیں کیونکہ ہمارے درمیان کبھی زیادہ بات چیت نہیں ہوئی اور نہ ہنسی مذاق ہوا۔

میں ابھی سوچ رہا تھا کہ دروازے کی گھنٹی بجی اور میں جلدی سے باہر آیا۔ خالہ اور اس کی بیٹی جو پڑوس میں رہتی تھیں دروازے پر تھیں۔

میرا پورا موڈ خراب ہو گیا ، جب سنہری موقع آیا تو یہ ہاتھ سے نکل گیا۔

اس دوران میں 2 دن کی چھٹی لینے کے بعد اپنے گھر آیا کیونکہ مجھے اپنے بیٹے کو دیکھتے ہوئے کافی عرصہ ہو گیا تھا اور میں نے اپنی بیوی کو لمبے عرصے تک ہاتھ نہیں لگایا تھا۔ لیکن گھر آنے کے بعد بھی اسے اپنی بیوی کے ساتھ سیکس کرنے کا موقع نہیں ملا۔

2 دن ٹھہرنے کے بعد ، میں واپس آیا اور جان بوجھ کر شام کی ٹرین پکڑی ، میں تقریبا 2 2 بجے سسرال کے گھر پہنچا۔

میری بھابھی اور اس کا کزن گھر میں تھے ، وہ دونوں میرے کمرے میں میرے بستر پر سو رہے تھے۔

میں نے اس سے کہا - یہیں رہو ، میں ایک طرف لیٹ جاؤں گا۔

میری بھابھی بیچ میں تھیں اور چچا کی بیٹی کنارے پر لیٹی ہوئی تھی۔ میں نے کپڑے بھی بدلے اور دوسری طرف لیٹ گیا۔ لیکن نیند میری آنکھوں سے غائب تھی۔

میں نے اپنی باری لینے کے بہانے اپنی بھابھی کے جسم پر ایک ٹانگ رکھ دی اور اپنا ہاتھ اس کے سینے پر رکھ دیا۔ اب میرا لنڈ کھڑا ہے۔ میں نے اپنا لنڈ اپنی بھابھی کے کولہوں سے باندھ دیا۔

مرغ کی چوت نے اس کی آنکھیں کھول دیں اور میں سونے کا ڈرامہ کرنے لگا۔ اس نے سوچا کہ میں تھکاوٹ کی وجہ سے بہت آرام سے سو رہا ہوں۔ میرا ہاتھ اب بھی اس کے سینے پر تھا اور میں اس کے دل کی دھڑکن کو محسوس کر سکتا تھا۔

شاید میرے چھونے سے اس میں بھی ہوس پیدا ہوئی۔ تھوڑی دیر کے لیے وہ میری گانڈ کو میرے لنڈ پر دباتی رہی۔

پھر اس کے چچا کی بیٹی نے اس کی طرف رخ کیا ، جس کی وجہ سے میری بھابی تھوڑی الگ ہوگئی۔ پھر میں بھی خاموشی سے سو گیا۔

لیکن میں نے اپنے ذہن میں سوچا تھا کہ میری بھابھی کو جلد ہی چودنا ہے۔ مجھے اپنی کزن بھابھی پر بہت غصہ آرہا تھا ، اگر وہ آج وہاں نہ ہوتی تو میں اپنی بھابھی کے ساتھ جنسی لطف اندوز ہوتا۔

ٹھیک ہے کوئی بھی اپنے وقت سے آگے نہیں تھا۔

اگلی صبح میں دیر سے اٹھا اور جان بوجھ کر دکھایا کہ میں خراب موڈ میں ہوں۔ میں اس دن بھی کام پر نہیں گیا تھا۔

دوپہر کے کھانے کے بعد ، میں اپنے کمرے میں آیا اور لیٹ گیا۔ تھوڑی دیر کے بعد میری بھابھی بھی کام ختم کرنے کے بعد میرے کمرے میں آئی اور اس نے مجھ سے پوچھا بھابھی آپ کا موڈ ٹھیک نہیں ہے ، کیا بات ہے؟

میں نے اس سے کہا - میری زندگی مکمل طور پر نیرس ہو گئی ہے ، میری بیوی اور بیٹا مجھ سے دور ہیں اور میں یہاں اکیلی پڑی ہوں۔ ہر کوئی اپنے خاندان کے ساتھ رہ رہا ہے اور میں یہاں اکیلا پڑا ہوا ہوں اور بیوی اور بیٹے سے محبت بھی نہیں کر سکتا۔

یہ سن کر وہ بہت پریشان ہوئی اور رونے لگی ، اس نے کہا - میں اس سب کی وجہ ہوں ، میری وجہ سے تم دونوں کو پریشانی کا سامنا ہے۔

میں نے اسے سمجھایا - ایسا نہیں ہے۔

لیکن اس نے رونا نہیں روکا۔

پھر جب میں نے اسے گلے لگایا تو وہ زور زور سے رونے لگی اور میں نے اسے خاموش کرنا شروع کر دیا۔ پھر میں نے اس کی پیشانی پر بوسہ دیا اور اس نے مجھے زور سے گلے لگایا۔ مگر وہ مسلسل رو رہی تھی۔ میں نے سوچا کہ اسے تسلی دینے کے بہانے اس سے محبت کرنے کا یہ موقع ہے!

پھر میں نے اسے چومنا شروع کیا اور اس کے ہونٹوں کو چومنا شروع کیا۔ جب اس نے دور جانے کی کوشش کی تو میں نے کہا - آج نہ روکو ، میں محبت کا بہت بھوکا ہوں۔ اگر آپ میرا ساتھ نہیں دیں گے تو کون کرے گا؟ اگر آپ چاہتے ہیں کہ میں پریشان نہ ہوں تو مجھے اپنی بہن کی کمی محسوس نہ ہونے دیں ، میرا پیار لیں۔

اب اس کی مخالفت ختم ہوئی اور اس نے میری بانہوں میں لپیٹ لیا۔ میں نے اس کے ہونٹوں کو چوسنا شروع کیا اور اس کے نپلوں کو اپنے ہاتھ سے دبانے لگا جس سے اس کی ہوس بھری اور اس نے مجھے بہت سپورٹ کرنا شروع کر دیا۔ اس نے میرے ہونٹ بھی چوسنا شروع کر دیے۔

میں نے اس کے جسم کو پالنا شروع کیا اور اس نے میرے جسم کو بھی پیار کرنا شروع کردیا۔ پھر اس نے میرا لنڈ پینٹ کے اوپر رگڑنا شروع کر دیا۔ میرا لنڈ اب مکمل طور پر تنگ ہو چکا تھا۔

پھر جب میں نے اس کے کپڑے اتارنے شروع کیے تو وہ شرمانے سے انکار کرنے لگی اور کہنے لگی - میں بہت شرمندہ ہوں۔ میں نے کبھی کسی کے سامنے اپنے کپڑے نہیں اتارے۔

مجھے یہ سن کر بہت خوشی ہوئی کیونکہ میں کنواری بلی حاصل کرنے والا تھا۔

میں نے اسے سمجھایا اور کہا - ارے پگلی… شرمانے سے کام نہیں چلے گا۔ محبت کرنے کا اصل مزہ بغیر کپڑوں کے ہے۔ جب دو جسم بغیر کپڑوں کے ملتے ہیں تو خوشی دگنی ہو جاتی ہے۔

آہستہ آہستہ میں نے اپنی جوان بہنوئی کے کپڑے اس کے جسم سے الگ کر دیے۔ اب وہ صرف چولی اور جاںگھیا میں تھی۔ میں بھی اب صرف پتلون میں تھا۔

میں اپنی بھابھی کے دودھیا جسم کو دیکھ کر پاگل ہو رہا تھا۔ پھر میں نے بھی اس کی چولی اتار دی اور اس کے دونوں نپل چوسنے لگے۔ اس نے لمبی سانسیں لینا شروع کیں اور اس کا جسم لرزنے لگا۔

میں سمجھ گیا کہ اب اس کی ہوس عروج پر ہے لیکن اب میں اسے بہت مزہ دینا چاہتا تھا تاکہ وہ مجھ پر عادی ہو جائے۔ میں بہت پیار سے اس کے نپل چوس رہا تھا۔

اور پھر میں نے اپنا انڈرویئر اتارا اور اس سے کہا کہ وہ لنڈ کو پیار کرے۔ اب میں اس کے نپل چوس رہا تھا اور وہ میرے لنڈ کو پیار کر رہی تھی۔ پھر میں نے اپنا ہاتھ اس کی جاںگھیا میں ڈال دیا اور اس کی چوت کو پالنا شروع کر دیا۔

میری بھابھی کی آنکھوں میں ہوس کی لالی صاف دکھائی دے رہی تھی اور وہ اپنی کمر کو اوپر کی طرف بڑھا رہی تھی۔ میں سمجھتا ہوں کہ اب وہ سیکس کے لیے بے چین ہو رہی ہے۔

پھر میں نے 69 کی پوزیشن بنائی اور اس سے میرا لنڈ چوسنے کو کہا اور میں اس کی چوت چاٹنے لگا۔

جیسے ہی میں نے اپنی زبان اس کی چوت پر رکھی ، اس نے بہت زور سے ہسنا شروع کیا۔ میں نے اپنی زبان کو بلی کے اندر چپکانا شروع کر دیا۔ وہ ابھی پاگل ہو گئی اور بڑبڑانے لگی - آہ… جیجا… مجھے بہت مزہ آ رہا ہے۔ آج سے تم میرے بہنوئی نہیں ہو ، تم میرے شوہر ہو! میرے بادشاہ اور میری چوت کو چاٹ! اپنا لنڈ رکھو اور میری چوت پھاڑ دو! بہت مزہ آ رہا ہے۔ تم نے پہلے اتنا مزہ کیوں نہیں لیا؟

وہ درمیان میں بڑبڑا رہی تھی اور وقفے وقفے سے میرا لنڈ چوس رہی تھی۔ وہ میرا لنڈ اپنی گہرائی کی گہرائی میں لے جا رہی تھی۔ ام… آہ… ہائے… ہاں… ہم دونوں کاکس اور بلی چوسنے کے اتنے جذباتی تھے کہ ہم اپنے عروج پر پہنچ گئے۔ اس کی چوت نے میرے منہ پر پانی چھوڑ دیا۔

پھر میں نے کہا - میرا لنڈ بھی گرنے والا ہے۔

تو اس نے کہا - اپنا منہ میرے منہ میں ڈال دو۔

پھر میرے لنڈ نے گھڑا چھوڑ دیا اور اس کا منہ میرے سامان سے بھر گیا ، جو اس نے پیا۔

کچھ دیر تک ہم دونوں اسی طرح خاموش رہے۔ پھر میں نے اسے اپنے سینے سے لگایا اور پیار کرنے لگا۔ وہ بھی مجھ میں لپٹی ہوئی تھی۔

میں نے پیار سے اس کے گال پر ہاتھ رکھا اور پوچھا - آپ کو کیسا لگا؟

تو وہ مسکرایا اور کہا - یہ بہت مزہ تھا ... اگر میں جانتا کہ آپ مجھے پسند کرتے ہیں تو میں اس ایک مہینے کو ضائع نہیں ہونے دوں گا ، رات کو جب آپ اور دیدی کمرے میں سیکس سے لطف اندوز ہوتے تھے ، میں نے سنا آپ کی آوازوں کو بہت سوچ تھی کہ کوئی مجھے بھی اس طرح چودے گا!

تو میں نے پوچھا - آپ نے ایک بوائے فرینڈ بنایا ہوگا؟ وہ اسے چومتی۔

کہنے لگی-نہیں بھابھی ، لڑکے بہت کمینے ہیں۔ اگر کوئی گرل فرینڈ بن جائے تو وہ دنیا بھر میں ان کو بتاتے پھرتے ہیں۔ اور میں نہیں چاہتا کہ کوئی میرے بارے میں براہ راست بات کرے۔ میں شروع سے ہی آپ سے محبت کرنا چاہتا تھا۔ اس کی وجہ سے میرا کام بھی چلتا اور گھر کا معاملہ گھر میں رہتا۔

میں یہ سب سن کر بہت خوش ہوا اور اسے چومنے لگا۔

تو اس نے کہا - کیا میری بلی کو تمہارے لنڈ کا ذائقہ ملے گا یا خالی زبان سے کام آئے گا؟

میں نے کہا - میں اپنی زندگی ضرور حاصل کروں گا! لیکن میں اس دن کو ایک یادگار دن بنانا چاہتا ہوں۔

اس نے کہا - کیسے؟

تو میں نے کہا - جیسا کہ شادی کی پہلی رات ہوتی ہے ، اسی طرح ہم دونوں ہنی مون منائیں گے۔

وہ اٹھی اور باتھ روم گئی اور نہانے کے بعد باہر آئی اور مجھ سے کہا - تم بھی نہانے کے بعد فریش ہو جاؤ ، تب تک میں دلہن کی طرح تیار ہو جاتی ہوں۔

جب میں نہانے کے بعد باہر آیا تو وہ دلہن کی طرح ملبوس میرے بستر پر بیٹھی تھی اور پردہ بھی کیا تھا۔

میرا دل خوشی سے پاگل ہو رہا تھا کیونکہ میں دوبارہ سہاگ رات منانے جا رہا تھا… وہ بھی کنواری کلی کے ساتھ۔

جب میں بستر پر پہنچا اور اس کا پردہ اٹھایا تو میں اسے دیکھتا رہا۔ وہ دلہن کی طرح ملبوس بہت خوبصورت لگ رہی تھی۔

آہستہ آہستہ میں نے اس کے تمام کپڑے اتارے اور خود مکمل طور پر ننگا ہو گیا۔ میرا لنڈ پہلے ہی سیکس کے بارے میں سوچ رہا تھا۔ میں نے اس کے پورے جسم کو چومنا شروع کیا اور وہ مجھے بہت زیادہ سہارا بھی دے رہی تھی۔

اسی وقت جب میں نے اپنی انگلی اس کی چوت میں ڈالی تو وہ درد سے اچھل پڑی اور کہا - اگر انگلی ڈالنے میں تکلیف ہوتی ہے تو میں مرگا کیسے برداشت کروں گا؟

میں نے کہا - ڈرو مت میرے عزیز ، اگر میں نے اپنی انگلی سے تمہاری چوت کو چھو لیا تو یہ تھوڑا گیلی ہو جائے گی اور شروع میں تھوڑا درد ہو گا۔ یہ سب کے ساتھ ایک بار ہوتا ہے۔ لیکن بعد میں بہت مزہ آئے گا۔

اب میں نے اس کی چوت کو دوبارہ چوسنا شروع کر دیا اور اس سے میرا لنڈ چوسنے کو کہا۔

جب بلی مکمل طور پر گیلی ہو گئی تو میں نے کہا - آؤ میرے پیارے ... اب ہم دونوں کو ایک ہونا چاہیے۔

یہ کہہ کر میں نے اسے اپنی پیٹھ پر لٹا دیا اور میرے لنڈ کی سواری بھابھی کی چوت کے منہ پر ڈال دی۔ وہ ہوس سے بھری ہوئی تھی اور کہہ رہی تھی - جلدی کرو میرے بادشاہ ... اب یہ آگ برداشت نہیں کی جا سکتی! جلدی سے اس آگ کو بجھاؤ۔

میں نے بہت احتیاط سے اپنا لنڈ آہستہ آہستہ اندر ڈالنا شروع کیا۔ جیسے ہی آدھا مرگا اس کی چوت میں داخل ہوا ، وہ درد سے کراہ اٹھی۔ میں نے فورا اس کے نپلوں کو پالنا شروع کیا اور اس کے ہونٹوں کو چوسنا شروع کر دیا۔ اس کے نپلوں کے نپل بھی آہستہ آہستہ رگڑنے لگے اور لنڈ کو مکمل طور پر اندر ڈال دیا۔

جیسے ہی مرگا اس کی چوت کی جڑ تک پہنچا ، اس کی چھوٹی چیخ نکل گئی ام… آہ… ہائے… اوہ… پھر میں نے آہستہ آہستہ لنڈ کو آگے پیچھے کرنا شروع کیا اور اس کے ہونٹوں پر چوسنا جاری رکھا۔ تقریبا 10 10-12 دھکے لگانے کے بعد ، جب میں نے محسوس کیا کہ اب اس کا درد تھوڑا سا کم ہوا ہے ، میں نے ٹکرانے کی رفتار بڑھا دی۔

اب اس نے بھی میرا ساتھ دینا شروع کیا اور اپنی گانڈ کو اوپر کی طرف اچھالنے لگا۔ تقریبا 10 10 منٹ کی سیکس کے بعد اس نے کہا - اب میں اپنے بادشاہ کو گرنے والی ہوں!

تو میں نے ٹکرانے کی رفتار بھی بڑھا دی اور 10-15 دھکا لگانے کے بعد میرا کارگو بھی ہٹانے کے لیے تیار تھا۔

میں نے اس سے پوچھا - میں بھی گرنے والا ہوں ، میں اپنا سامان کہاں چھوڑوں؟

تو اس نے کہا - آج میری زندگی کا سب سے خوبصورت اور یادگار دن ہے ، آج تم نے اپنا سامان میری چوت میں گرا دیا!

یہ سن کر میں نے اپنا گھڑا اس کی چوت میں چھوڑ دیا اور اس کا پھدی میری گرم چیزوں سے بھر گیا۔ ہم دونوں اس چدائی سے اتنے تھک گئے کہ ہم ایک دوسرے کے بازوؤں میں بغیر کپڑوں کے سو گئے۔

ہم شام کو دیر سے جاگتے تھے۔ وہ جلدی سے اٹھا اور اپنے کپڑے پہنے اور کہا - تم بھی ملبوس ہو جاؤ۔ اگر کوئی چچا کے گھر سے کہیں آئے گا تو کوئی مسئلہ ہو گا۔

جب میں کپڑے پہنے کمرے سے باہر آیا تو اس نے مجھے گلے لگایا اور میرے ہونٹوں کو چوما اور کہا - اب میں تمہاری گھریلو خاتون بن گئی ہوں۔ تو اب میں تمہارا لنڈ روزانہ صبح اور شام چاہتا ہوں یہاں تک کہ دیدی آجائے۔ لیکن اب میں آپ کو کنڈوم کے بغیر چودنے نہیں دوں گا۔ تو ابھی بازار جاؤ اور کنڈوم لے آؤ اور کچھ کھانے کے لیے بھی لاؤ کیونکہ دیر ہو چکی ہے اور اگر ابھی کھانا پکانا شروع کرو گے تو سیکس کا پروگرام ممکن نہیں ہو گا۔

میں اس کی بے تابی دیکھ کر بہت خوش ہوا ، میں نے موٹر سائیکل اٹھا کر بازار چلا گیا۔

اس دن سے دوستو… میری دنیا بدل گئی ہے۔ اب وہ صبح جلدی آتی اور میں شام کو جلدی آتا۔ ہم دونوں کی محبت کا سلسلہ چلنے لگا۔ اب ہم دونوں خوش تھے جیسے ہمارے لوگوں کی دنیا بدل گئی ہو

 hot urdu novel ek lafz ishq

urdu book novel

urdu novels to read

hot urdu novel house

urdu novel in which heroine is teacher

hot and bold urdu novels list pdf

urdu longest novel

hot urdu novel menu

بیوی اور بھابھی (گرم مصالحہ) بیوی اور بھابھی  (گرم مصالحہ) Reviewed by Smile life on 10:00 AM Rating: 5

3 تبصرے:

  1. Any hot sexy unsatisfied women or married lady here
    Jo tanhai ka shikar ho or Long time relationship rkhna chahti ho Razdari k sth Rabta Karen sirf Islamabad or Rawalpindi WhatsApp 03155277881

    جواب دیںحذف کریں
  2. ہیلو میں ساحل فیصل آباد سے 30 سال کا ہوں ۔ کوئی بھابھی ہاؤس وائف جو سیکریٹ ریلیشن شپ رکھنا چاہتی ہو مکمل سیکیور رازداری سے وہ رابطہ کرے صرف شادی شدہ عورت رابطہ کرے کنواری اور ٹائم پاس دور رہیں لانگ ٹائم ریلیشن شپ والی رابطہ کرے بس میرا موبائل نمبر 03209783895

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.