recent posts

دوست کی ھوٹ بیوی

 


دوست کی ھوٹ بیوی

ھیلو دوستو میرا نام عامر ھے میں بڑی کمپنی میں جوب کرتا تھا اسی کمپنی میں جنید بھی جوب کرتا تھا میری اور جنید کی دوستی ہوگئی۔ جنید شادی شدہ تھا اور جنید کی شادی کو تین سال ھو گئے تھے میں نے ابھی تک شادی نہیں کی تھی۔ جنید اور میری جب بھی گپشپ ھوتی تو جنید اکثر اپنی بیوی ماریہ کی باتیں مجھ سے شیر کرتا جنید کہتا یار میری بیوی بہت  ھوٹ ھے ہر اسٹائل سے چدائی کرتی ھے اور لن کو منہ میں لیتی ھے اور جب میں سویا ھوتا ھوں تو لن کو منہ میں لےکر چوپے لگاتی ھوئی مجھے اٹھاتی ھے اور ہمیشہ مجھ پر چڑھی رہتی ھے اور گھوڑی بنتی ھے اور میرے اوپر آکر میرا لن اپنی چوت میں لےکر اسپیڈ سے چدائی کرتی ھے اور میری بیوی کے بڑے ممیں ہیں بیوی اپنے بڑے مموں میں بھی چدائی کراتی ھے۔ جنید کی ایسی باتیں سن کر میرا لن کھڑا ھو جاتا اور میں اپنے لن کو مسلتا جنید میرے کھڑے لن کو دیکھ کے کہتا میری بیوی کی باتیں سن کر تیرا لن کھڑا ھو جاتا ھے تو سوچو میرا کیا حال ھوتا ھوگا میں کہتا یار تیرے تو مزے ہیں۔ اسی طرح جنید کی باتیں سن سن کر میں بہت ھوٹ ھوتا اور سوچتا کے کاش مجھے بھی ایسی بیوی ملے۔ پھر ایک دن جنید مجھے اپنے گھر لے گیا اور اپنی بیوی سے ملوایا جنید کی بیوی کو دیکھ کر میں حیران ھو گیا کیونکہ جنید کی بیوی اتنی خوبصورت تھی کے میں نے آج تک اتنی خوبصورت لڑکی نہیں دیکھی

 

تھی میں تو جنید کی بیوی کو دیکھتا رھے گیا من میں سوچا کے اوپر والے نے بڑی فرصت سے بنایا ھے کاش ماریہ میری بیوی ھوتی جنید نے تعرف کرایا کے عامر یہ میری بیوی ماریہ ھے۔ ماریہ سے کہا یہ میرا دوست عامر ھے۔ ماریہ تو مجھے مست بھری نظروں سے دیکھے جارھی تھی میں بھی ماریہ کو پیار بھری نظروں سے دیکھنے لگا۔ پھر ماریہ چائے بنانے گئی یہاں بھی جنید بیوی کی باتیں کرتا رھا پر میرا سارا دھیان ماریہ پر تھا پھر میں گھر آیا جب سے ماریہ کو دیکھا تو ماریہ میرے خیالوں میں بس گئی۔ ماریہ کو دیکھنے کو میرا بہت من کرتا مگر بنا وجہ کے میں ان کے گھر جا نہیں سکتا تھا پھر اسی طرح ماریہ کے خیالوں میں کچھ دن گزرے۔ میں اپنے گھر پہ تھا تو جنید کی کال آئی اور گھر آنے کو کہا مجھ سے بھی نہ رھا بس ماریہ کو دیکھنے کی چاہ تھی میں جنید کے گھر گیا بیل بجائی تو ماریہ نے دروازا کھولا میں نے جنید کا پوچھا تو ماریہ نے مسکرا کر کہا جنید آنے والا ھے آپ اندر آؤ مجھے آپ سے پرسنل کام ھے اور آپ کے لئے چائی بناتی ھوں جب تک جنید بھی آجائے گا میں اندر آکر صوفہ پر بیٹھ گیا پھر ماریہ اپنا موبائل لائی اور اپنا موبائل مجھے دیتی ھوئی کہا مجھے آپ کا نمبر چاہیئے اپنا نمبر صیف کر دو میں نے نمبر صیف کرکے ماریہ کو موبائل دیا ماریہ نے مجھے مس کال دے کر کہا میرا نمبر صیف کر لو اتنی دیر میں بیل بجی تو ماریہ نے کہا لگتا ھے جنید آگیا ھے ماریہ نے مجھ سے کہا نمبر کا جنید کو نہ بتانا پھر دروازا کھولنے گئی تو جنید تھا پھر ماریہ چائے بنانے گئی تو جنید نے رات کی چدائی کی بات شیر کرنے لگا اور ماریہ کچن میں مجھے دیکھ رھی تھی میں بھی جنید سے نظریں چرا کر ماریہ کو دیکھ لیتا پھر چائے پی کچھ دیر گپشپ کی پھر میں گھر آگیا۔ ماریہ کی کال کا بصبری سے ویٹ میں تھا پھر ماریہ کی کال آئی کہا میں آپ سے ملنا چاہتی ھوں میں نے کہا میں بھی آپ سے ملنا چاہتا ھوں ماریہ نے کہا جنید ایک ہفتے کے لئے لاھور جارھا ھے اور آپ ایک ہفتے تک میرے ساتھ رھو میں نے کہا کب جا رہا ھے کہا کل جانے والا ھے جنید جب چلا جائے گا تو میں آپ کو بلا لوں گی آپ آؤگے میں نے کہا ہاں میں ضرور آؤ گا مگر آپ بھولنا نہیں کہا میں آپ کو کیسے بھول سکتی ھوں میں نے کہا میں نے آپ کو دیکھنا ھے کہا اچھا میں ویڈیو کال کرتی ھوں پھر ویڈیو کال کی میں نے ماریہ کی تعریف کی ماریہ نے کہا مجھے آپ بہت پسند آئے پھر کال بند کی۔ میں تو بہت خوش ھوا کے ایک ہفتے تک ماریہ کے ساتھ گزاروں گا یہ سوچتے ھی میرا لن کھڑا ھوگیا اور ساری رات میرا لن کھڑا رھا کیونکہ میں نے آج تک کسی لڑکی کے ساتھ کچھ نہیں کیا تھا کبھی کبھار نگی فلمیں دیکھ لیتا تھا پھر مجھے بڑی مشکل سے نید آئی۔ پھر شام کو ماریہ نے کال کر کے آنے کو کہا میں شلوار قمیض پہن کر آیا بیل بجائی ماریہ نے ڈور کھولا میں نے ماریہ کو دیکھا آج ماریہ بہت پیاری لگ رھی تھی فل میکپ میں تھی اور اچھے لباس میں تھی ماریہ نے مسکرا کر مجھے اندر آنے کو کہا میں اندر آیا اور صوفہ پر بیٹھا ماریہ میرے ساتھ بیٹھی اور کہا جب سے آپ کو دیکھا ھے میرا کسی چیز میں من نہیں لگتا میں نے کہا میرا بھی یہی حال ھے پھر ماریہ نے کہا ایک ہفتے تک ھم ساتھ ہیں اور اپنے ھونٹوں کو میرے ھونٹوں پر رکھا اور ھم ھونٹ زبان چومنے چوسنے لگے میں ماریہ کے مموں کو دبانے لگا پھر ماریہ مجھے اپنی باہوں میں بھر کر چومتی ھوئی میرے سامنے بیٹھی اور میرا ناڑا کھول کر میرا لن دیکھ کر کہا ھائے میں مر جاؤں کتنا موٹا اور لمبا لن ھے پھر میرے لن کو پکڑ کر مجھ سے کہا آپ کا لن تو بہت کیوٹ ھے مجھے بہت پسند آیا پھر لن کو چومنے لگی لن کے ٹوپہ پر زبان پھیرتی اپنے ھونٹوں میں لےکر ٹوپہ کو چومتی ھوئی تعریف کرتی میں نے اپنی قمیض اتار دی پھر سارے لن کو منہ میں لےکر مستی میں چوپے لگاتی رھی میں تو مست تھا بہت دیر تک ماریہ لگی رھی پھر میں نے ماریہ کو صوفہ پر لیٹا کر ماریہ کی قمیض اتاری اور ماریہ کے ممے دیکھے ماریہ کے ممے بہت پیارے تھے ماریہ کے مموں کی تعریف کی پھر جی بھر کے ماریہ کے مموں کو دباتا چومتا چوستا رھا پھر ماریہ کے جسم کو چومتا ھوا ماریہ کی شلوار پر ماریہ کی چوت کو چومنے لگا پھر ماریہ کی شلوار اتار کر چوت کا دیدار کیا ماریہ کی چوت بہت کیوٹ تھی جی بھر کے چوت کو چومتا چوستا چاٹتا رھا پھر ماریہ نے مجھے اپنے اوپر کیا میں ماریہ کی چوت میں لن ڈالنے لگا چوت تو بہت تنگ تھی بڑی مشکل سے چوت میں لن گیا پھر چدائی کرنے لگا بہت دیر تک چدائی کی پھر ماریہ میرے اوپر آکر کچھ دیر لن کو چوپے لگاکر لن کو اپنی چوت میں لےکر فل جوش سے چدائی کرنے لگی بہت دیر بعد پھر ماریہ گھوڑی بنی میں نے بھی فل جوش سے چدائی کی پھر ماریہ لیٹی میں چدائی کرتا رھا پھر ماریہ میرے اوپر آکر جوش سے چدائی کرنے لگی پھر کچھ ھی دیر میں ماریہ کی چوت نے رس نکال دیا۔ پھر ماریہ نے مجھ سے کہا تم فاریغ نہیں ھوئے میں نے کہا نہیں تو ماریہ نے کہا چلو روم میں بیڈ پر مزے سے کرتے ہیں میں نے ماریہ کو باھوں میں اٹھاکر بیڈ پر بیٹھایا ماریہ میرے لن کو پیار کرنے لگی پھر چدائی شروع کی بہت دیر بعد ماریہ کی چوت نے پھر رس نکال دیا میں ماریہ کے مموں کو چودنے لگا پھر ماریہ میرے اوپر آکر چدائی کرنے لگی گھوڑی بنتی بہت دیر بعد پھر ماریہ کی چوت نے رس نکالا مجھ سے کہا میں تین بار فاریغ ھو چکی ھوں آپ ایک بار بھی فاریغ نہیں ھوئے اف میری جان آپ تو کمال کے ھو پھر ماریہ نے اپنے مموں اور چوپوں سے میرے لن کا پانی نکال کر چاٹنے لگی ساری رات ھم چدائی کرتے رھے اور نگے سو گئے صبح جب میری آنکھ کھلی تو ماریہ میرے لن کو چوپے لگا رھی تھی کہا ناشتہ تیار ھے ناشتہ کریں میں ماریہ کو پکڑ کر چدائی کرنے لگا ماریہ فاریغ ھوئی تو کہا ناشتہ کر کے پھر کرتے ہیں ھم نے چومتے ھوئے ناشتہ کیا پھر چدائی کی ماریہ پھر تین بار فاریغ ھوئی تو کہا چلو کچن میں چدائی کرتے کھانا بناتی ھوں پھر کچن میں کھانا بناتے چدائی کرنے لگے پھر ماریہ فاریغ ھوئی تو میں مموں کو چودتا ماریہ لن کو پیار کرتی کھانا بناکر بیڈ پر پھر چدائی کرنے لگے پھر ماریہ فاریغ ھوئی پھر ماریہ نے لن کو منہ میں لےکر چوپے مارے لن کا سارا پانی ماریہ کے منہ میں نکلا ماریہ سارا پانی پی گئی پھر پیار کرتے کھانا کھا کر بیڈ پر آئے ماریہ کو گانڈ چودنے کو کہا ماریہ نے مجھے تیل دےکر گھوڑی بن گئی میں نے ماریہ کی گانڈ اور اپنے لن کو تیل سے تر کر کے ماریہ کی گانڈ کی سیل کھولیں پھر چدائی کی اسی طرح ھم نے ایک ہفتے تک چدائی کی ماریہ نے کہا مجھ سے شادی کرو گے میں نے کہا تم پہلے سے شادی شدہ ھو کہا اس کو چھوڑو بتاؤ شادی کرو گے میں نے کہا ہاں کہا بس اب کچھ ھی دن میں۔ میں آپ کے ساتھ شادی کر لوں گی پھر شام کو جنید آنے والا تھا لیکن ماریہ مجھے چھوڑ نہیں رھی تھی پھر کہا تم ایسا کرنا کل مجھے میکے سے پیکپ کر لینا میں تم کو کال کرو گی میں نے جانے کا کہا تو ماریہ نے کہا کچھ دیر لن کو پیار کر لوں پھر چلے جانا پھر کچھ دیر نہیں بلکہ بہت دیر تک لن کو پیار کرتی رھی پھر میں گھر آیا تو فون پر بتایا کے جنید آگیا مجھے آپ کے بنا مزہ نہیں آرھا پھر کہا جنید سے میں نے دو دن میکے کا کہا ھے دو دن آپ کے ساتھ رھوں گی کل جلدی آجانا پھر دوسرے دن فون پر کہا میں میکے ھوں تم جلدی سے آجاؤ پھر میں پہنچا ماریہ اندر لائی اور چومنے لگی کہا کب سے ترس رھی ھو پھر روم میں لائی میری پینٹ کی زپ کھول کر لن نکال کر مستی میں چومے لگائے پھر لن کو پینٹ میں کر کے شیل بند کر دی کہا باقی آپ کے گھر میں کریں گے پہلے آپ مماپاپا سے ملوانا ھے ماریہ نے اپنی مماپاپا سے ملوایا اور کہا میں عامر سے شادی کروں گی میں عامر کے ساتھ جارھی ھوں پھر ماریہ نے چلنے کو کہا پھر میرے گھر ھم آئے آتے ھی ھم ایک دوسرے پر ٹوٹ پڑے ماریہ نے کہا عامر میں تم کو کبھی دھوکا نہیں دوں گی جنید مجھے فاریغ نہیں کر پاتا ویسے بھی عامر سے میں شادی نہیں کرنا چاہتی تھی بس گھر والوں نے کرا دی جنید سے پہلے میں نے تین لڑکوں سے چدائی کی تھی مگر وہ بھی مجھے فاریغ نہیں کر پاتے تھے ایک بار مما کو پاپا کے لن کو پیار کرتے دیکھا پھر جب پہلے لڑکے کے لن کو پیار کیا تو مجھے لن کو پیار کرنا اچھا لگا لیکن جب سے تیرا مزہ لیا ھے مجھے میں سب کچھ بھول چکی ھوں میں وعدہ کرتی ھوں کے آپ کے علاوا میں اور کسی سے نہیں کروں گی آپ کو ہمیشہ خوش رکھوں گی میں آپ کے ساتھ ساری زندگی گزارنا چاہتی ھوں اگر مجھ پر یقین ھے تو مجھ سے شادی کرنا میں نے کہا میری جان میں بھی آپ کے ساتھ زندگی گزارنا چاہتا ھوں تو ماریہ نے نے کہا اب میں نہیں جاؤں گی خلا لےکر آپ سے شادی کروں گی آج سے میں ہمیشہ آپ کے ساتھ رھوں گی پھر ھم چدائی میں مست ھو گئے پھر کچھ دن  بعد ماریہ کی مما کی ماریہ کو کال آئی ھم چدائی میں مست تھے تو ماریہ خوش ھو گئی اور خوشی میں جوش سے چدائی کرتی ھوئی کہا جنید نے خود طلاق دے دی ھے ھم نے مست چدائی کی پھر قاضی کو آنے کا کہا اور ماریہ نے دلہن کا لباس پہنا نکاح ھوا پھر ھم نے سہاگ رات کی چدائی کی ایک مہینے بعد ماریہ پیٹ سے ھو گئی اور اسی طرح چار سال میں ہمارے چار بچے ھوئے ھم ایک دوسرے کو پاکر بہت خوش ہیں اور ایک دوسرے سے بہت پیار کرتے ہیں ماریہ اب بھی میرے لن کی دیوانی ھے اور ماریہ کو اب بھی تین چار بار فارغ کرتا ھوں اور میں ماریہ سے بہت پیار کرتا ھوں مجھے دیجئے اجازت اپنا خیال رکھنا بائے۔۔۔۔دی اینڈ

۔۔۔۔.

دوست کی ھوٹ بیوی دوست کی ھوٹ بیوی Reviewed by Smile life on 3:27 PM Rating: 5

2 تبصرے:

  1. Hi m Ali here like true with close sincerity trust is must sweet dear.03216655234

    جواب دیںحذف کریں
  2. جو لڑکیاں گھر بیٹے مہینے کی حق حلال 40 سے 50 ہزار روپے انلائن کمانا چاہتی ہے وہ بھی عزت کے ساتھ تو انشاءاللہ میں اس کی ہیلپ کرونگا ۔ ساب طریقہ کار میں بتاونگا باقی وہ محنت خود کرے گی ۔ رابطہ نمبر وٹس اپ یا مسج کریں ۔ 03019738356

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.