recent posts

بے شرم بے غیرت












بے شرم بے غیرت بے شرم بے غیرت Reviewed by Smile life on 10:33 AM Rating: 5

15 تبصرے:

  1. جوابات
    1. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

      حذف کریں
  2. Muje lamba lund chahia me emal ahuma6070 @ Gmai.com

    جواب دیںحذف کریں
    جوابات
    1. 03248613197 only for lahorian aunties

      حذف کریں
    2. میرے پاس لمبا لن 9 اینچ اور موٹا بہی ہے تیری پہدی کو بہت مزا دے گا تم کہو گی میں لن کو چوسوں گی اور تم میرا لن چوسو گی میںکیونکہ میرے لن کوجسلڑکی نے دیکہا ہے وہ میرے لن کی دیوانی ہو گی ہے میرا لن میری بہین بہی دیکہا ہے وہ بہی میرے لن کی دیوانی ہے میں اپنی بہین کو چودا چکا ہوں میری بہین کی پہدی میں لن ڈالا تہا توتب سے میری بہین میرے لن کی دیوانی ہے ہم ہم رات کو بہین بہایی نگے ہو کر سوتے ہیں اور ڈٹ کر چودای کرتے ہیں میری بہین کہتی ہے

      حذف کریں
    3. میں اپنی بہین کو روز چودتا ہو میری بہین میری بیوی بنی ہوی ہے میرا لن منہ میں لے کر چوستی ہے میں اسکی پہدی چاٹتا ہوں میری بہین کہتی ہے میں شادی نہیں کروں گی مجہے تیرا لن کافی ہے میری پہدی کے تم مالک ہو خود چودو یا کیسی کوی اور لن سے چود واؤ اب میں اپنی بہین کے ساتہ مزے کرہا ہوں میری بہین کی پہدی بڑی ٹایٹ ہے اور موٹے موٹے ممے والی ہے اگر کیسی نے میری بہین کو چودنا ہو تو پہلے لن دیکہاو

      حذف کریں
  3. mera L 6 inch lamba or kafi mota hy
    jo lena ya dekhna chahy whatsapp py contact kary
    0349 8301343

    جواب دیںحذف کریں
  4. any lahorian aunty for reall mating with trust 03248613197 by exoerienced male 45 years.

    جواب دیںحذف کریں
  5. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  6. Koi girl secret relation rakhna chate hn full trust k 7 contact me WhatsApp num 03335998845 me Hamza

    جواب دیںحذف کریں
  7. Meri age 33 years hy lagti 25 ki hon jo bhi larka temporary shadi kar k sex kar saky jis k pas anpa space ho sex k liye wo email kary. Rabi_khan10@hotmail.com

    جواب دیںحذف کریں
  8. میں نے ابھی تک کسی لڑکی سے سیکس نہیں کیا ہیں لڑکوں کی بہت خوب طرح سے مزا لیا ہے اگر کوئی لڑکی یہ آنٹی کو ضرورت ہے تو بتا دیں 5 انچ تک ہے میرا

    جواب دیںحذف کریں
  9. Any girl or aunty please contact for sex
    03161700127

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.