recent posts

ایک رات دو لڑکیاں

ایک رات دو لڑکیاں


تحریر: ماہر جی

میرا نام عائشہ ہے اور میں یونیورسٹی میں پڑھتی ہوں اور مجھے لڑکوں  سے زیادہ  پاکستانی لڑکیاں میں انٹرسٹ ہے اور میں اپنی ایک دوست انعم کو بہت پسند کرتی ہوں اور وہ بھی مجھے بہت پسند کرتی ہے،، ہم ایک ہی گلی میں رہتے ہیں  اور جب دل چاہتا ہے ایک دوسرے سے ملنے چلی جاتی ہیں،، ہم یونیورسٹی بھی ساتھ جاتی ہیں اور ہمیشہ ساتھ ہی رہتی ہیں

کیونکہ ہم ایک دوسری کی پھدی دیکھنے اس میں لن لینے کی عادت اپنا چکی ہیں ہم لڑکوں کا لن بھی لیتی ہیں اور خود کے ساتھ فنگرنگ کر کے بھی پھدی کا پان نکال لیتی ہیں ہم دونوں میں بس میں تھوڑی الگ ہوتے وہ اس لئے کے میں لڑکوں کی طرح رہتی ہوں اور جب انعم میرے پاس ہوتی ہے تو میں لڑکوں کی طرح ہی حرکت رتی ہوں اور انعم کو میرا ایسا کرنا بہت اچھا لگتا ہے مطلب میرا اسے چھونا، اسے پیار کرنا،، ایک دن وہ میرے گھر آئی تو اس وقت میرے گھر والے نانی کے گھر جانے کی تیاری کر رہے تہے اور میں نے انعم کو دیکھ کر جانے سے منع کر دیا کہ ہمیں یونیورسٹی کا کام کرنا ہے،، تھوڑی دیر بعد گھر والے چلے گئےاب گھر پر

میں اور انعم اکیلی تھی ہم میرے کمرے میں چلی گئی اور پھر ہم نے اپنے کپڑے اتارے اور ایک دوسرے کو کِس کرنے لگیں آہستہ آہستہ میرے ساتھ ساتھ انعم کو بھی پتہ نہیں کیا ہونے  گا…حہمممم.. حہمممم ممممر پھر میں نے بھی اسکے جسم پر کِس کرنے لگی ابھی تھوڑی ہی دیر
ہوئی تھی کہ انعم کے گھر سے کال آگئی کہ گھر آؤ کچھ کام ہے

ہم ایک دوسرے کو دیکھنے لگ گئی اور کپڑے پہن کر جانے لگی تو میں نے اسے پکڑ کر کِس کرنے لگی… پھر وہ چلی گئی اور میں اکیلی بیٹھ کر ٹیلی ویژن دیکھنے لگ گئی اور پھر پتہ نہیں کب سوگئی..کچھ دن بعد میں نے گھر پر کہا کہ آج میں انعم کے گھر ہی رکوں گی یونیورسٹی کا کام ہے تو رات جاگ کر پورا کروں گی.. آج ہم پھر ایک ساتھ ہوں گی اور جب سب سو گئے تو انعم نے کمرے کو اندر سے بند کر دیا اورپھر اس نے مجھے کِس کی اور اپنے

بیڈ پر لیٹا لیا اور میں بس اسے دیکھتی رہ گئی،، پھر اس نے میرے کپڑے اتار دیئے اور پھر پورے جسم پر کِس کرنے لگی اور میں مست ہونے لگی اھھہ پھر اس نے اپنے کپڑے اتار ے اور میرے اوپر لیٹ گئی پھر اس نے مجھے بہت سی کِس کی اور پھر میرے پورے جسم پر کِس کرنے لگی اور پھر آہستہ آہستہ میرے نیچے پہنچ گئی اور میری چوت پر کِس کرنے لگ گئی گرم چوت پہ کس کرنے سے وہ تو اور بھی گرم ہو جاتی ہے

اس کے ایسا کرنے سے میں پاگل ہو گئی اور وہ میرے ساتھ آکر لیٹ گئی اور پھر میں نے اسکی چوت کو چاٹنا شروع کر دیا تو وہ بلکل ہی پاگل ہو گئی…ااہھھھ مجھے بہت ہی مزہ آرہا تھا اور انعم کو بھی پھر میں نے اپنی انگلی اسکی چوت میں ڈالی تو وہ چلانےگی.حھھھھ اف ہائے اوئی مر گئی کیا سرور بھرا گیا ہے کاش روز لن لیا کروں ول فول بکنا شروع ہو گیا تھا

.احھھاحھھ پھر یہ ہی سب اس نے میرے ساتھ بھی کیا مجھے بھی بہت اچھا لگا اور ہم پوری رات اسی طرح کرتی رہی پھر صبح ہونے والی تھی اور ہم سو گئی اور صبح یونیورسٹی بھی نہیں گئیسکس بھری ایک رات دو پاکستانی لڑکیاں ایک ساتھ”‘

میرا نام عائشہ ہے اور میں یونیورسٹی میں پڑھتی ہوں اور مجھے لڑکوں  سے زیادہ  پاکستانی لڑکیاں میں انٹرسٹ ہے اور میں اپنی ایک دوست انعم کو بہت پسند کرتی ہوں اور وہ بھی مجھے بہت پسند کرتی ہے،، ہم ایک ہی گلی میں رہتے ہیں  اور جب دل چاہتا ہے ایک دوسرے سے ملنے چلی جاتی ہیں،، ہم یونیورسٹی بھی ساتھ جاتی ہیں اور ہمیشہ ساتھ ہی رہتی ہیں،، ہم دونوں میں بس میں تھوڑی الگ ہوتے وہ اس لئے کے میں لڑکوں کی طرح رہتی ہوں اور جب انعم میرے پاس ہوتی ہے تو میں لڑکوں کی طرح ہی حرکت رتی ہوں اور انعم کو میرا ایسا کرنا بہت اچھا لگتا ہے مطلب میرا اسے چھونا، اسے پیار کرنا،، ایک دن وہ میرے گھر آئی تو اس وقت میرے گھر والے نانی کے گھر جانے کی تیاری کر رہے تہے اور میں نے انعم کو دیکھ کر جانے سے منع کر دیا کہ ہمیں یونیورسٹی کا کام کرنا ہے تھوڑی دیر بعد گھر والے چلے گئے،، اب گھر پر

میں اور انعم اکیلی تھی ہم میرے کمرے میں چلی گئی اور پھر ہم نے اپنے کپڑے اتارے اور ایک دوسرے کو کِس کرنے لگیں  . . . . . .  آہستہ آہستہ میرے ساتھ ساتھ انعم کو بھی پتہ نہیں کیا ہونے  گا…حہمممممم…. حہ مم ..  وہ میرے پورے جسم پر کِس کرنے لگ گئی
اوھھ ھھھھ ھم مم مممم اور پھر میں نے بھی اسکے جسم پر کِس کرنے لگی ابھی تھوڑی ہی دیر ہوئی تھی کہ انعم کے گھر سے کال آگئی کہ گھر آؤ کچھ کام ہے،، ہم ایک دوسرے کو دیکھنے لگ گئی

اور کپڑے پہن کر جانے لگی تو میں نے اسے پکڑ کر کِس کرنے لگی… پھر وہ چلی گئی اور میں اکیلی بیٹھ کر ٹیلی ویژن دیکھنے لگ گئی اور پھر پتہ نہیں کب سوگئی..کچھ دن بعد میں نے گھر پر کہا کہ آج میں انعم کے گھر ہی رکوں گی یونیورسٹی کا کام ہے تو رات جاگ کر پورا کروں گی.. آج ہم پھر ایک ساتھ ہوں گی اور جب سب سو گئے تو انعم نے کمرے کو اندر سے بند کر دیا اورپھر اس نے مجھے کِس کی اور اپنے

بیڈ پر لیٹا لیا اور میں بس اسے دیکھتی رہ گئی،، پھر اس نے میرے کپڑے اتار دیئے اور پھر پورے جسم پر کِس کرنے لگی اور میں مست ہونے لگی احھھھ پھر اس نے اپنے کپڑے اتار ے اور میرے اوپر لیٹ گئی پھر اس نے مجھے بہت سی کِس کی اور پھر میرے پورے جسم پر کِس کرنے لگی اور پھر آہستہ آہستہ میرے نیچے پہنچ گئی اور میری چوت پر کِس کرنے لگ گئی

اس کے ایسا کرنے سے میں پاگل ہو گئی اور وہ میرے ساتھ آکر لیٹ گئی اور پھر میں نے اسکی چوت کو چاٹنا شروع کر دیا تو وہ بلکل ہی پاگل ہو گئی. مجھے بہت ہی مزہ آرہا تھا اور انعم کو بھی پھر میں نے اپنی انگلی اسکی چوت میں ڈالی تو وہ چلانےگی.احھھھ پھر یہ ہی سب اس نے میرے ساتھ بھی کیا مجھے بھی بہت اچھا لگا اور ہم پوری رات اسی طرح کرتی رہی پھر صبح ہونے والی تھی اور ہم سو گئی اور صبح یونیورسٹی بھی نہیں گئی سکس بھری ایک رات دو لڑ کیا ں ایک ساتھ

 


ایک رات دو لڑکیاں ایک رات دو لڑکیاں Reviewed by Smile life on 4:21 PM Rating: 5

2 تبصرے:

  1. Name : Raza.

    Very fair color.

    Age: 29 / City .. Faisalabad..Sargodha...Pakistan.

    My Dick Size 9 inch...

    About.

    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.

    Only Home service with in (Faisalabad..Sargodha) by professional body massagers.

    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).

    If you want to take this service please message me at any Day time.

    Phone #

    ( 0334 ---. Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    جواب دیںحذف کریں
  2. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.