recent posts

زبردستی

زبردستی


تحریر: ماہر جی

 اس بار واقعی نئی سٹوری  لیکر آیا ہوں امید ہے آپکو بہت پسند آئےگی  اور آپ کا لن بھی بالکل اسی طرح کھڑا ہو جائے گا جس طرح میرا لن کھڑا ہوا تھا اس لڑکی کو بس مٰں دیکھ کے کیا بہن چود قسم کی لڑکی تھی بہت ماڈرن گلاسسز پہنے ہوئے کیا فٹنگ تھی یار سب اس کو دیکھ کے مر مٹے تھے تب ہی تو میں بھی اس پہ رہ گیا تھا وہا میر لڑکی تھی بس اتفاق تھا کہ اس کی گاڑی خراب ہوئیا ور یوں وہ بس مٰں جلدی ہونے پہ بیٹح گئی اور میں نے اس کو پٹا لیا تھا تو شروع کرتا ہوں اپنی  نئی اردو سیکس سٹوریز میں  ایک کہانی

میرا نام ہے کاشف میں آپکو ایک پاکستانی سیکس کی کہانی سنانا چاہتا ہو ایک سچی پاکستانی سیکس کہانی کہ ایک لڑکی کے ساتھ پاکستانی سیکس کیا میں نے تو شروع کرتا ہو اپنی کہانی ایک بار کا ذکر ہے میں ایک بس میں بیٹھ کر گھر جارہا تھا میں فریش گھیلے منہڈ میں تھا دن بھی اچھا لگ رہا تھا کے کچھ در کے بعد بس روکی اور ایک لڑکی بس میں اکر بیٹھ گئی یار وہ کیا لڑکی تھی اسنے ٹائٹ فٹنگ پینٹ پہنی ہوئی تھی گلاسس بلیک  لگاے ہوے تھے اسکے پینک کلر کے ہونٹ گورا رنگ اور کیا فگر تھا اسکا میں تو اسے دیکھتا ہی رہ گیا  تھا

پھر بس چل پڑی میں اسے دیکھتا جارہا تھا اسکا فگر زدیکھ دیکھ کر میرا لند کھڑا ہونے لگا تھا  بڑی مشکل کے ساتھ میں نے اپنے لن کو کنٹرول کیا ہوا تھااسکے چکنے بوبز تو جیسے ابھی بھر غیر پڑے گے اسنے میری طرف دیکھا میں اسے دیکھ رہا تھا پھر اسنے آنکھے نیچے کرلی  وہ معصوم بننے کی اداکاری کر رہی تھی اندر سے وہ نمبر ون چدائی سمجنے والی موڈ سکاڈ  لڑکی تھی الہڑ جوانی مست بؑے ممے اور برا کی طنابیں  صاف نظر آ رہی تھی سب لڑکوں کے لن کھڑے اور بابے بھی اس کو دیکھے بنا نا رہ سکے تھے وہ ہم سب کی حالت کو انجوائے کر رہی تھی

پھر کچھ دیر کے بعد اسنے پھر دیکھا پھر آنکھے نیچے کرلی اسے پتا چل گیا تھا کے مجھے اس میں دلچسپی ہے میں نے سوچا میرا اسٹاپ بھی انے والا ہے کیو نہ اپنا نمبر نکال کر دیدوں میں نے دیکھا تو نیچے ایک کاٹکرا گراہوا تھا  اٹھانے لگا تو خیال آیا یار دائیری نکال کے ورق پھاڑ لے اور میں نے لیپ ٹاپ والے بیک کو کھول کے دائری کا ورق لیکر میں نے اپنا نمبر لکھ دیا  خوبصورت کے ساتھ ساتھ ای میل بھی لکھ دیا میں سب سے آگے والی سیٹ پر بیٹھا تھا تو یہ اچھی بات تھی

جیسے ہی میرا اسٹاپ آیا میں لیڈیز ڈپارٹمنٹ والی دروازے سے بھر نکلتے ہوے وسے نومبر دےگیا میں نے نیچے لکھا ہوا تھا کے اپ مجھے بہت اچھی لگی ہو مجھے فون یا میسج کیجئے گا پھر میں گھر پر آگیا ،پھر چار پانچ  دن کے بعد اسکا میسج آیا کہ آپ کون ہو آپ رہتے کہا ں ہو مجھے نمبر کیوں  دیا تھا میں نے کہا میرا نام کاشف ہے آپ  مجھے بہت اچھی لگی تھا میرا دل اپ پر آگے تھا اسی تارہا میسیجز کا سلسلہ چلتا رہا پھر کئی کئی گھنٹے ہم ننگی باتیں کرتے رہتے اور فل فرہ ہو گئے تھے ا سنے اپنے بارے سب بتا دیا تھا

اسی طرح ہم روز  باتیں کرتے رہے پھر کچھ دنوں کے بعد ہم اچھے دوست بن گئے اسی تارہا ہم سیکسی باتے کرنا شروع  ہو جاتے پھر ایک دن اسنے مجھے کہا کے اپنے گھر کا ایڈرس دو مجھ سے اور برداشت نہیں ہوتا میں نے اسے اپنے گھر کا ایڈرس بتایا  کہنے لگی بہت دور ہے تم میرے پاس ڈی ایچ اے لاہور فلاں فلاں لوکیشن پہ آجاوں  میں ڈرا تو سہی لیکن چلا گیا یار وہ واقعی میںاکیلی موجود تھی کیا کمال کا ڈریس تھا اتنابڑا شاندار گھرمیں تو اسے دیکھ کر حیران ہوگیا تھا

قسمت اچھی تھی کے اس دن میںوہ گھر اکیلی تھی  وہ مجھے اپنے کمرے میں لےگئی جیسے ہی میں نے کمرے کا دروازہ بند کیا وہ گرم لڑکی تو وہ مجھ سے لپٹ  گئی میں بھی اسے لپٹ گیا یار بڑا سکون مل رہا تھا اسے لپٹ کر پھر وہ مجھے جلدی جلدی چومنے لگی میں بھی اسے جلدی جلدی چومنے لگا میں اسے چومتا چومتا ہوا اپنے بیڈ پر لیٹ گیا اور اسے بھی لیٹا دیا اور اسے فل ٹائم کس کرناشروع  ہوگیا اسکے پیارے ہونٹوں کو چوسنے لگا یار بڑا مزہ آرہا تھا اسکے پیارے ہونٹوں کو چوس کر

پھر اسکے اوپر بیٹھ کر اسکے چکنے بوبز کو دبانے لگا اسنے اپنی زبان کو دانتوں کے بیچ دبانے لگی اسے مزہ آرہا تھا میں نے اسکی سکسی جانی کو ننگھی کیا اور جسم سہلانے لگا اسکی آواز نکلی پھر اسے اب ہر حد سے آگے والا پاکستانی سیکس کرنے کے لیئے اس کی شلوار بھی اتار دی اسکے بعد اپنے سب کپڑے بھی اتار دیے اپنا خوار لنڈ اسکے گیلے منہ میں ڈالا اور خود کو آگے پیچھے کرنے لگا جب وہ میرے خوار لنڈ کو چوس رہی تھی میں دس  منٹ تک اسے زبردست چوپے لگواتا رہا پھر اسکی گیلی چوت کو فل چاٹنے لگا اسکی آوازیں نکلی اور پھر اپنا خوار لنڈ اسکی جوانی کی گیلی جوانی کی چوت پر رکھا اور ایک زور دار جھٹکے سے اندر ڈال دیا

اسکی چیخ نکلی ،میں اور زور زور سے اسے فل جھٹکے مارنے لگا میں اسے پاکستانی سیکس اسپیڈ میں کر رہا تھا چدائی مار کر اس کو بیس  منٹ تک چودتا رہا پھر خوار لنڈ نکالا اور اسے مموں پر مسلنے لگا پھر اسکے چکنے بوبز کو چوسنے لگا پھر خوار لنڈ اسکی چکنی مست چوت میں ڈالا اور دوبارہ سے چودنے لگا پھر جب مجھے لگا کہ میری لنڈ کی منی نکلنے لگی ہے تو میں نے خوار لنڈ نکالا اور خوار لنڈ کو پکڑ کر رگڑتے ہوے اپنی منی اس سے پاکستانی سیکس کرتے ہوئے اس کے چکنے بوبز پر نکال دی اور وہ مجھے کہنے لگی کیا شاندار پھدی مارت ہو ہر ہفتے آیا کروں اس وقت میں حیران رہ گیا جب چدائی کے بعد اس نے مجھے بیس ہزار روپے زبردستی گفٹ لینے کے لیئے دیئے تو دوستوں کیسی رہی میری نئی اردو سیکس سٹوری

 

زبردستی زبردستی Reviewed by Smile life on 3:10 PM Rating: 5

5 تبصرے:

  1. Name : Raza.

    Very fair color.

    Age: 29 / City .. Faisalabad..Sargodha...Pakistan.

    My Dick Size 9 inch...

    About.

    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.

    Only Home service with in (Faisalabad..Sargodha) by professional body massagers.

    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).

    If you want to take this service please message me at any Day time.

    Phone #

    ( 0334 ---. Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    جواب دیںحذف کریں
  2. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  3. مکمل رازداری کے ساتھ سیکس چیٹ اینڈ ویڈیو کال 03106911966

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.