recent posts

دہائی ہے دہائی

دہائی ہے دہائی



تحریر: مسکان

میرا نام ماہا ہے اور میری عمر پچیس  سال ہے میں ایک چکنی جوان خوبصورت لڑکی ہوں اور میرا جسم چھوٹا قد بھرا ہوا جسم نارمل ممے اور ورجن چوت کاہے  اب اس عمر مٰں جا کے میری جوانی منہ زور گھوڑے کی طرح بے لگام ہونے کو تھی

مجھے اب محسوس ہو رہا تھا کہ جوانی قائم رکھنا بہت مشکل کا ہوگیا ہے میری پھدی کسی نا کسی بانے گیلی رہنے لگی تھی اور اب تو مٰن کئی بار پینٹی پہنتی تھی تاکہ شلوار گیلی نا ہو جائے

ا ور کپڑے دھونے والی ملازمہ کی اکڑی ہوئی شلوار پہ نظر پڑ گئی تو سمجھ جائے گی بی بی کی پھدی لن کے لیئے ترس ترس کے آنسو بہاتی ہےا ور لیس دار پانی نکلنے اور پھر خشک ہونےپہ شلوار اکڑی ہوئی تھی کیا کریں ہم لڑکیاں کای کیا جتن کر کے بچتی ہیں  ایک لڑکے ہوتے ہیں سو لڑکیوں چود کے بھی ساف ستھرے حاجی بن جاتے ہیں

اورہم ایک بار دفتر میں  کسی کو پیار سے دیکھ لیں تو بدنام ہونا تو در کی بات ہے دفتر کے کولیگز ہی نہیں  چھوڑتے میں شادی کرنے سے زیادہ نوکری کو ترجیح دیتی تھی میں نے کبھی سکس نہیں کیا تھا ایک دن میرے پاس ایک لڑکا جو کہ میرے انڈر میں کام کرتا تھا بہت پیارا تھا اور اسکو دیکھ کر مجھے اچھا لگتا تھا وہ میرا ایک دوست بھی تھا مگر عمر میں چھوٹا تھا میں نے اسکو دفتر میں اپنے ٹیبل سے دیکھا کہ وہ سکسی مووی دیکھ رہا ہے اور اسکو دیکھ کر تو جیسے مجھے کچھ عجیب ہونے لگا ہو  میری پھدی کی دیاریں سکڑنے اور پھیلنے لگیں تھیں

لن بس ایک بار لن اندر چلا جائے اتنی بے چین ہونے لگی تھی اوپر سے راتوںؓ کو دیر تک جاگ کے ننگی فلمیں واچ کرنے سے میری پھدی ٹپ ٹپ کرنے لگی تھی جیسے غریب کی بارش  کے

دنوں میں چھت ٹپکتی ہے  ہم امیر لڑکیوں کی پھدی اس طرح ٹپکتی ہے کیا نمظام قدرت ہے میں اسکو دیکھتی رہی اور نیچے سے میری شلوار گھیلی ہو گئی میں نے اسکو میسج کیا کہ بند کرو اسکو اور کام کرو اسنے کہا کہ اچھا لگا تو آجاو  اور دیسی سکس دیکھ رہا تھا میری طلب بڑھنے لگی اور میں نے اگلے دن سے اسکو پٹانا شروع کردیا

مجھے اسکو دیکھ کر گرمی چڑھتی تھی  میری پھدی اس کا لن مانگنے لگی تھی ا سکے بنا دفتر مٰں گزارہ اب مشکل ہونے لگا تھااس کی یاد مٰں رات گزرتی اس کی یاد کیا اس کے لن کی یاد کہہ لیں

تو زیادہ سچائی ہوگی اور میں اسکے ساتھ ہی پہلی چدائی لگوانا چاہتی تھی ایک دن میں نے اسکو کہا کہ تم رکو اور دیر سے جانا گھر وہ چھٹی کے بعد میرے پاس آیامیں نے اسکو سامنے بٹھا کر اسکے ساتھ باتیں کرنی شروع کردی

اور مووی سے متعلق پوچھنے لگی وہ مجھے دیککھ کر سکسی نظروں سے باتیں کر رہا تھاوہ جان گیا تھا کہ اس کے لن کی دیمانڈ بن چکی ہے وہ بھی بہن چود ٹائپ لڑکا تھا

میں نے اسکو دیکھ کر اپنی چھاتی سے ڈوپٹہ ہٹایا اور وہ سمجھ گیا کہ مجھے چدنا ہے میں اسکے ہاتھ کو پکڑ کر اپنے چھاتی پر رکھا اور اسنے ایک سے کمیز کے اندر ہاتھ ڈال کر میرے مموں کو دبانا شروع کردیا

میری سکسی آوازیں نکلنے لگی اور میں مست ہو کر اسکو محسوس کرنے لگی پھر اسنے مجھے نیچے لٹا کر میرے اوپر لیٹا اور میری کمیز کو اتار کر برا ہٹا کر میرے مموں کو دبا دبا کو چوسنے لگا

میری تو سکسی آوازیں ہی نکل رہی تھیں میں نے اسکو اپنے سے لپٹا لیا وہ مجھے سہلاتا دباتا رہا اور پھر اسنے میری شلوار بھی اتار دی- میں فل ننگھی اسکے نیچے لیٹی تھی اسنے اپنی پینٹ اتار کر اپنا لمبا کھمبا نما  سارا لنڈ میری چوت پر رگڑنا شروع کردیا اور میں تو بس اب اسکو اندر لے کر اسکا مزہ لینا چاہتی تھی پر نہیں جانتی تھی درد کیا ہوتی ہے پہلی بار

اسنے میری ٹانگوں کو کھول کر میری چوت کو انگلیوں سے چودا اور پھر اپنے لنڈ پر تھوک لگا کر اسکو میری چوت میں لگا کر میرے اوپر لیٹ گیا اور مجھے کسنگ کرنے کے ساتھ میری ٹانگوں کو اپنی گانڈ پر لگایا اور میرے مموں کو ہاتھوں سے دباتا ہوا ایک ہی دم پورا اندر گھسا دیا میری چیخ نکلتے رہ گئی  لیکن اگلی بار بڑے دھکے کی بنا پہ چیخ نا روک سکی اور اوئی مر گئی آہ ہ  ہ مار دالا کتے تو نے اتنی زور سے پہلی بار کوئی اندر کرتا ہے بہن چود ہے تو لیکن درد ہونے لگا پھر اسنے نان سٹاپ مجھے چودنا شروع کیا  میری پھدی کے اندر آگ کا طوفان اور مرچیں بھی لگ گئی ہوں جیسے

اور اسکے لنڈ پر میری چوت کا خون لگا صاف نظر آرہا تھا میں جھٹکے کھا رہی تھی اور میری جوانی پوری آگے پیچھے ہل رہی تھی میں بی سکسی آوازیں نکال رہی تھی اور اسکو بھی میرے ساتھ مزہ آرہا تھ

ا میں نے اپنی ٹانگوں کو اور مزہ لینے کے لیئے اوپر کر لیا اور اسکی اسپیڈ کے ساتھ ہم دونوں ایک ساتھ فارغ ہوئے میری پہللی دفعہ چوت سے پانی نکلا تھا اور پھر ساتھ ہی باتھ روم میں ہم نے ایک ساتھ جاکر دھویا

اور اسکے بعد روز وہ میری چدائی مار کر گھر جاتا اور اسکی جوانی کے ساتھ مست دیسی سکس کرتا تھا مجھے ا سکو پھدی ٹیبل پہ  چدا کے اچھا لگنے لگا تھا

 


دہائی ہے دہائی دہائی ہے دہائی Reviewed by Smile life on 4:20 PM Rating: 5

9 تبصرے:

  1. جوابات
    1. 03048746988 بھت زبردست ڈکشنری ھے سیکسی کہانی

      حذف کریں

  2. ایسی تمام لڑکیاں یا آنٹی لمبے اور موٹے لن سے اپنی پھدی کی پیاس بجھانا چہاتی ہیں اور ایسی پیاسی لڑکیاں اور آنٹیز جن کو لن لینے کا بہت دل ھے مگر وہ بدنامی کے ڈر کی وجہ سے لن نھی لے پاتی وہ رابطہ کریں میں مکمل رازداری سے پھدی کی پیاس بجھا دونگا اور کسی کو خبر بھی نہں ھو گی خفیہ سکیس کے لیے لڑکیاں اور آنٹی رابطہ کرے اپنے لمبے اور موٹے لن سے پھدی کو ایسا مزہ دونگا کہ آپ یاد کرو گی سب کچھ
    مکمل رازداری میں ھوگا اس لیے بنا ڈرے رابطہ کرے فون نمبر 03005755442

    جواب دیںحذف کریں
  3. Name : Raza.

    Very fair color.

    Age: 29 / City .. Faisalabad..Sargodha...Pakistan.

    My Dick Size 9 inch...

    About.

    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.

    Only Home service with in (Faisalabad..Sargodha) by professional body massagers.

    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).

    If you want to take this service please message me at any Day time.

    Phone #

    ( 0334 ---. Seven Eight Eight Eight Six Zero One )

    جواب دیںحذف کریں
  4. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  5. لاہور اور گردو نواح کی انٹیاں جو کسی بھی وجہ سے اپنی سیکس کی خواہشات پوری نہ کر سکتی ہوں مکمل رازداری سے بے خوف وخطر رابطہ کر سکتی ہیں
    03412191014

    جواب دیںحذف کریں
  6. جو لڑکیاں اور عورتیں سیکس کا فل مزہ رٸیل میں فون کال یا وڈیو کال اور میسج پر لینا چاہتی ہیں رابطہ کریں 03488084325

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.