recent posts

شادی پر چدائی

شادی پر چدائی



 مجھے میرے ایک دوست علی جو سیالکوٹ میں رہتا تھا اس نے اپنے بھائی کی شادی کا کارڈ بھیجا جو سیالکوٹ کے پاس اگوکی میں رہتا تھا. میں شادی کی تقریب میں شمولیت کے لیے مہندی والی شام کو ہی اگوکی شہر اپنے دوست کے گھر پہنچ گیا. علی مجھ سے ملکر بہت خوش ہوا اور اس نے اپنے گھر والوں سے مجھے ملوایا. شام کو مہندی کے فنکشن پر سب لڑکیاں لڑکے ڈانس کر رہے تھے تو میری نظر ایک لڑکی پر پڑی وہ بھی میری طرف دیکھ رہی تھی. میں نے اسے دیکھا کچھ دیر تو وہ مسکرا دی.

میں نے اپنے دوست سے پوچھا یہ لڑکی کون ہے تو علی نے کہا یار یاسر یہ تو مدیحہ ہے ہمارے ہمسائی ہے بٹ فیملی کی ہے اور مرزئی یعنی احمدی ہے. پاکستان میں تو مرزئی یعنی احمدیوں کو کافر سمجھا جاتا ہے. میں نے علی سے کہا یار مدیحہ بٹ تو بہت لائن کروا رہی ہے لگتا ہے اس مرزائن کی پھدی میں بہت گرمی ہے تو علی ہسنے لگا اور بولا یاسر یار اگر گرمی نکالنے کا چانس لگا تو نکال دینا میری طرف سے کھلی اجازت ہے ویسے بھی اسکی بہن اقراء کی پھدی میں بہت بار چود چکا ہوں. پھر علی نے مجھے اقراء دکھائی لیکن مدیحہ زیادہ پرکشش اور سیکسی تھی.

میں نے سوچا مدیحہ کو اپنا نمبر دیتا ہوں اور میں نے ایک کاغذ پر لکھ کر مدیحہ کو اشارہ کر کہ نمبر زمین پر پھینک دیا اور مدیحہ نے وہ نمبر اٹھا لیا. مہندی کا فنکشن ختم ہوا تو سب کھانا کھا کر اپنے اپنے گھروں میں چلے گئے اور علی نے میرا رہنے کا انتظام اپنے ساتھ والے گھر کی بیٹھک میں کروایا ہوا تھا. رات 3 بجے کے قریب مجھے ایک نمبر سے کال آئی کال پر مدیحہ بٹ تھی اور بولی آپ سو تو نہیں رہے تھے. میں نے کہا نہیں تو میں سوچ رہا تھا تمہارا کال اور میسج نہیں آیا ابھی تک تو انتظار میں تھا. پھر ہم باتیں کرنے لگے اور ایک گھنٹہ کال کرنے کے بعد سو گئے کیونکہ اگلے دن بارات جانی تھی اور صبح جلدی اٹھنا تھا.

اگلے سب سب بارات کے لیے ڈسکہ روانہ ہوئے. مدیحہ بٹ اور اسکی فیملی بھی ساتھ گئ اور ہم فون پر اور آنکھوں آنکھوں میں باتیں اور اشارے کرتے رہے. میں نے مدیحہ کو میسج کیا کہ تم بہت سیکسی لگ رہی ہو اور تمہارا فگر غضب کا ہے تو مدیحہ بولی اچھا شکریہ جناب اور مسکرانے لگی. بارات سے فارغ ہوئے تو اگلے دن ولیمہ تھا تو شادی ہال میں رکھا گیا تھا میرے پاس اچھا موقع تھا مدیحہ بٹ کی پھدی مارنے کا کیونکہ سب شادی ہال جانے والے تھے تو گھر سارا خالی ہوگا کوئی بھی موجود نہیں ہوگا. علی کو میں نے بتا دیا تھا اور مدیحہ کو میں نے کہا ہم دونوں ملینگے لیکن مدیحہ بٹ اس سب سے انجان تھی کہ آج تو اسکی پھدی میں لن گھسنے والا ہے. جب سب شادی ہال چلے گئے تو میں واپس گھر آگیا علی نے گھر کی چابیاں مجھے دی ہوئی تھی. دوسری طرف مدیحہ بٹ طبعیت کا بہانہ بنا کر گھر رک گئ تھی اور اسکی ساری فیملی دوعت ولیمہ میں تھی. میں نے مدیحہ بٹ کو میسج کیا اور وہ اگئ. ہم دونوں ایک کمرے میں بیٹھ گئے مدیحہ ایک گوری چٹی لڑکی24 سال کی لڑکی تھی اسکا فگر اچھا اور اسکا قد 5فٹ 2 انچ ہوگا. میں نے مدیحہ بٹ کو کہا مجھے تمہیں کس کرنی ہے تو اس نے کہا یاسر نہیں یہ تو غلط ہے. میں نے مدیحہ کو راضی کر لیا اور اسکے ہونٹوں کو چومنے لگا. مدیحہ بٹ کے ہونٹوں کو میں دس منٹ سے چوم رہا اب وہ بھی نارمل ہو کر ساتھ دے رہی تھی. میں نے آہستہ آہستہ مدیحہ بٹ کی کمر کو سہلانا شروع کر دیا اور اسکے مموں کو اپنی چھاتی سے لگا کر پریس کرنے لگا. اب مدیحہ گرم ہونے لگی تھی کیونکہ اسکی گرم سانسیں میں محسوس کر رہا تھا اب میں نے لوہا گرم دیکھ کر چوٹ لگانے کا سوچا. میں نے مدیحہ بٹ کے ممے دبانے شروع کر دیے اب وہ خود کو میرے حوالے کر چکی تھی. میں نے مدیحہ کی قمیض اتاد ری اس نے مجھے روکا مگر میں نے ایک نہ سنی اور اسکی قمیض اور شلوار دونوں اتار دی. اب میں نے اپنی شلوار اتاری اور میرا چھ انچ لمبا لن مدیحہ کے سامنے جھومنے لگا. میں نے اپنی قمیض اتار دی اور مدیحہ کا کالا رنگ کا برا بھی اتار دیا. اب مدیحہ بٹ میرے سامنے پوری ننگی تھی. میں نے مدیحہ کو بیڈ لیٹا دیا اور اس کے اوپر لیٹ کر مدیحہ کے 36 سائز کے ممے چوسنے لگا. اب مدیحہ فل گرم ہو چکی تھی اس نے اپنا ہاتھ میں میرا لن پکڑ لیا اور اپنی چوت پر رگڑنے لگی. میں نے مدیحہ کے نپلز کا کاٹنا شروع کیا اور ساتھ میں مدیحہ کی پھدی میں انگلی ڈال کراندر باہرکرنے لگا. اب مدیحہ مست ہو چکی تھی اور مجھے بولی کہ یاسر لن میری پھدی میں ڈال دو. میں نے اپنا چھ انچ لمبا لوڑا مدیحہ بٹ کی پھدی پر رکھ کر زور دار جھٹکا مارا اور مدیحہ کی پھدی کو میرا لن چیرتا ہوا اندر تک گھس گیا. مدیحہ رونے لگی شاید اسکی پھدی کی سیل ٹوٹ گئ تھی. مگر میں نہ رکا اور نہ میں نے کوئی ترس کھایا میں نے ایک اور زوردار جھٹکا مدیحہ کی پھدی میں مارا اور لن پورا جڑ تک اسکی پھدی میں گھس چکا تھا. اب میں نے زور زور سے مدیحہ کی چدائی شروع کی اور زور زور سے مدیحہ بٹ کی پھدی پر جھٹکے مارنے لگا. مدیحہ کی آنکھوں سےآنسو نکل رہے تھے اور میرے لن سے خوشی کے آنسو نکل رہے تھے میں نے بالکل ترس نہیں کھایا اور مدیحہ کو گھوڑی بنا کر چودنا شروع کر دیا. اب مدیحہ نارمل کو کر پھدی چدوا رہی تھی اور میں زور زور سے مدیحہ کی نرم گداز چوت کو چودے جا رہا تھا. دس منٹ پھدی مارنے کے بعد میری منی میں نے مدیحہ کے چوتر پر نکال دی. مدیحہ لیٹ گئ اسکو شاید درد ہو رہا تھا.

میں اٹھا واشروم گیا اور لن صاف کیا اب مدیحہ جب پھدی صاف کرنے واشروم آئی تو میں نے اسکو پکڑ لیا اور کہا چل میرا لن چوس اور زبردستی مدیحہ بٹ کو اپنا لن چسوایا اور پھر اسکو کہا چل میرے لن پر بیٹھ کر پھدی مار اپنی اور مدیحہ فوراً میرے لن پر بیٹھ گئ اور اب بنا کسی شرم اور تکلیف کے اپنی پھدی میرے لن پر مارے جا رہی تھی. میں مدیحہ کی کافر چوت کا مزا لے رہا تھا اور پھر میں نے مدیحہ کو نیچے لٹا دیا اور مدیحہ کی دونوں ٹانگیں اٹھا دی اور اپنا لن مدیحہ کی کافر چوت میں رکھ کر زوردار جھٹکا مارا اور پورا لن اندر گھسا کر زوردار چدائی کرنے لگا. اب مدیحہ ساتھ دینے لگی تھی اور مجھے کہہ رہی تھی اور چودو زور سے چودو مجھے اور میں مدیحہ کی پھدی کو چود رہا تھا. میں نے مدیحہ کو کہا مجھے تیری پھدی میں منی نکالنی ہے اب تجھے بعد میں گولیاں لا دوں گا شام کو اور میں نے زور زور سے مدیحہ کو چودنے لگا اور ساتھ 2 منٹ کے بعد میرے لن سے منی کا فواراہ مدیحہ بٹ کی پھدی میں چھوٹنے لگا اور مدیحہ نے اپنی پھدی کو ٹائیٹ کر کہ میرے لن کو جکڑ لیا اور میں نے اپنی منی کا آخری قطرہ نکلنے تک مدیحہ بٹ کی پھدی میں لن ڈالے رکھا اور پھر ہم دونوں نے کپڑے پہنے اور مدیحہ اپنے گھر چلی گئی اور میں شادی ہال پہنچ گیا. علی نے پوچھا سناؤ میں بے کہا چود دیا ہے مدیحہ بٹ کو اور بس تجھے پریگینسی روکنے والی گولیاں دینے ہیں. علی بولا میرے پاس گھر میں پڑی ہوئی ہیں اقراء کو کھلاگا ہوں جب اسکی چدائی کرتا ہوں. اس کے بعد میں نے ایک بار پھر مدیحہ بٹ کو اگلے دن چودا اور اسکو گولیاں کھلائی. دوستو کیسی لگی میری کہانی جس میں ایک کافرہ کی پھدی کی سیل توڑ کر چدائی کی. 

شادی پر چدائی شادی پر چدائی Reviewed by Smile life on 10:38 PM Rating: 5

9 تبصرے:

  1. you such a cool writer . aap ki stories suchi feel hoti hain , good writer

    جواب دیںحذف کریں
  2. you such a cool writer . aap ki stories suchi feel hoti hain , good writer

    جواب دیںحذف کریں
  3. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  4. اگر کسی آنٹی باب یا لڑکی کو سیکس کی ضرورت ہو میرے ساتھ میرا واٹس اپ پر رابطہ کریں میرا واٹس ایپ نمبر ہے۔03120907349

    جواب دیںحذف کریں
  5. Ager kisi girls ya aunti ny sex enjoy krna ho to rabta kry Islamabad Rawalpindi only WhatsApp 03155277881

    جواب دیںحذف کریں

  6. ہیلو میں ساحل فیصل آباد سے 30 سال کا ہوں ۔ کوئی بھابھی ہاؤس وائف جو سیکریٹ ریلیشن شپ رکھنا چاہتی ہو مکمل سیکیور رازداری سے وہ رابطہ کرے صرف شادی شدہ عورت رابطہ کرے کنواری اور ٹائم پاس دور رہیں لانگ ٹائم ریلیشن شپ والی رابطہ کرے بس میرا موبائل نمبر 03209783895

    جواب دیںحذف کریں
  7. کسی آنٹی یا لڑکی نے سیکسی باتیں کرنی ہیں تو دئے گئے نمبر پر رابطع کریں لیمیٹشن اور بائونڈریز جو آپ کہیں گی وہی ہوں گی
    03333785003

    جواب دیںحذف کریں
  8. جو لڑکیاں گھر بیٹے مہینے کی حق حلال 40 سے 50 ہزار روپے انلائن کمانا چاہتی ہے وہ بھی عزت کے ساتھ تو انشاءاللہ میں اس کی ہیلپ کرونگا ۔ ساب طریقہ کار میں بتاونگا باقی وہ محنت خود کرے گی ۔ رابطہ نمبر وٹس اپ یا مسج کریں ۔ 03019738356

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.