recent posts

چدائی کا بدلہ

چدائی کا بدلہ



 جس دن سے میں نے جواد کو اور جنید کو اپنی ماں کی پھدی چودتے دیکھا تھا اس دن سے میں نے دل میں وعدہ کر لیا تھا کہ جواد کی بہن ثناء کو لازمی چودوں گا. میں نے جواد پر ظاہر نہیں کیا کہ مجھے سب کچھ پتہ چل گیا ہے اور میں نے جواد کے ساتھ نارمل رویہ اور دوستی جاری رکھی جواد بھی خوش تھا کہ اسکو میری ماں کی پھدی مفت میں چودنے کو مل گئی ہے. جواد اب اکثر میری ماں کو چودتا تھا اور کبھی کبھی ماں اسکو رات کو گھر بلوا کر چدواتی تھی جب سب سو جاتے تھے.

میں نے جواد کی بہن ثناء کو چودنے کا ارادہ کر لیا تھا اور جواد کی بہن کالج میں پڑھتی تھی. میں نے جواد کی بہن ثناء کی ٹائمنگ نوٹ کی اور ایک دن ثناء کو راستے میں روکا اور اسکو ایک پرچی پر نمبر لکھ کر دیا. ثناء نے مجھ سے وہ پرچی لے لی اور چلی گئی رات 1 بجے مجھے ایک نمبر سے میسج آیا کہ بولو تم کیا چاہتے ہو؟ کیوں مجھے نمبر دیا ہے میں جواد بھائی کو بتا دوں؟ میں سمجھ گیا کہ ثناء ہے تو میں نے الٹا ثناء کو کہا جسکو بھی بتانا ہے بتا دو میں بھی جواد کو بتا دوں گا کہ کیسے تم راشد سے چوت چدواتی ہو راشد ہمارے محلے کا لڑکا تھا جو گجرات کا رہنے والا تھا.

ثناء بولی پلیز یاسر کسی کو مت بتانا تم جو کہو گئے میں کرنے کو تیار ہوں تو میں نے ثناء کو کہا ٹھیک ہے کل دوپہر مجھے ملو. دوپہر 2 بجے مجھے ثناء کا میسج آیا اور میں نے ثناء کو کہا ٹھیک ہے میرے پیچھے چلتی آؤ اور میں ثناء کو اسی کھنڈر میں لے گیا جہاں جواد نے میری ماں کی پھدی جنید کے ساتھ ملکر چودی تھی. ثناء بولی یہ تم کہاں لے آؤ ہو کوئی ڈھنگ کی جگہ نہیں ملی تمہیں تو میں نے بولا اس سے اچھی جگہ مجھے نظر نہیں آئی. اور میں نے ساتھ ہی جواد کی بہن ثناء کو پکڑ کر ایک کونے میں لگا کر ثناء کے ہونٹ چوسنے لگا اور کافی دیر تک ثناء کے ہونٹ چوستا رہا اب ثناء نے میرے منہ میں زبان ڈال دی تھی اور میں جواد کی بہن ثناء کی زبان چوسنے لگ گیا.

ثناء کے بارے میں بتاتا چلوں ثناء کی عمر 23 سال اور قد 5فٹ 9 انچ تھا. ثناء سلم مگر سیکسی لڑکی تھی جو کسی کے لن میں آگ لگا سکتی تھی. ہمارے محلے میں راشد نامی ایک لڑکا رہتا تھا اور اسی نے سب سے پہلے ثناء کی پھدی کی سیل توڑی تھی راشد میرا دوست تھا تو مجھے سب معلوم تھا تبھی میں نے ثناء کو بلیک میل کر کہ چدوانے پر تیار کیا.

میں ثناء کے ہونٹ اور زبان چوس رہا تھا اور ساتھ میں ثناء کی پھدی کو سہلا رہا تھا. اب ثناء مست ہونے لگی تھی اور ثناء بولی یاسر جلدی سے میری چوت مار لو اور مجھے جانا ہے. میں نے کہا ایسے بھی کیا جلدی ہے بہن کی لوڑی تیری چوت کو آج پھاڑ کر گھر بھیجوں گا. میں نے ثناء کو کہا شلوار اتار اور میں نے اپنا موبائل ویڈیو آن کر کہ اس کھنڈر نما گھر کے ایک کونے پر الماری میں کھڑا کر کہ رکھ دیا اور ثناء کو کچھ محسوس نہیں ہوا کہ موبائل کی ویڈیو چل رہی ہے. میں نے ثناء کی قمیض اوپر کر کہ اسکا پنک برا اوپر کر دیا اور جواد کی بہن ثناء کے ممے چوسنا شروع کر دیے. اب ثناء مستی میں اپنے ممے چسوا رہی تھی. میں نے اب اپنی شلوار اتار دی اور ثناء کے ہاتھ میں اپنا لن دے دیا. ثناء میرے لن کو ہلانے لگی تو میں نے ثناء کو کہا گشتی کی بچی میرے لن کو چوس اور ثناء کے منہ میں لن میں نے زبردستی ڈال دیا ثناء ناگواری کے انداز میں لن چوس رہی تھی مگر اب شاید ثناء کو لن چوس کر مزا آریا تھا. ثناء مسلسل 10 منٹ سے میرا 6 انچ لمبا لن چوسے جا رہی تھی. اچانک میرے لن نے منی چھوڑ دی ثناء نے میرا لن منہ سے باہر نکالنا چاہا تو میں نے لن زور سے اس کے منہ میں دبا دیا اور تھپڑ مارا ثناء سمجھ گئی کہ منی چاٹنی پڑے گی اور ثناء نے میرا لن چوس لیا منی بھی نگل گی.

اب میں نے اپنا منہ ثناء کی چوت پر رکھا ثناء کی پھدی پر ہلکے ہلکے بال تھے میں نے ثناء کی پھدی کو چاٹنا شروع کیا اور ثناء کا ہاتھ میرے سر پر تھا ثناء میرے سر کو اپنی پھدی میں دباکر اپنی پھدی چٹوا رہی تھی. اب میں نے محسوس کیا ثناء کی پھدی بہت گیلی ہو گئی ہے اور ثناء نے مجھ سے کہا اور زور سے چاٹو میری چوت کو کھا جاؤ میری چوت کو آہ اور میں ثناء کی پھدی چاٹتے جا رہا تھا کہ اچانک ثناء کی پھدی نے پانی چھوڑ دیا میرے منہ میں جسے میں پی گیا.

اب میرا لن ناگ کی طرح پھن پھلا چکا تھا میں نے ثناء کو کہا چل جھک جا لیکن میں نے ثناء کو ایسے جھکایا کہ ثناء کا منہ ویڈیو میں نظر آئے میں نے ثناء کی پھدی پر لن کو رکھ کر رگڑا اور جھٹکا مارا میرا لن تھوڑا سا ثناء کی پھدی میں گھس گیا ثناء کی پھدی بہت ٹائٹ تھی. میں نے ایک اور جھٹکا مارا تو میرا لن جواد کی بہن ثناء کی پھدی میں آدھے سے زیادہ گھس چکا تھا. ثناء بولی یاسر تھوڑا رکو آرام سے کرو لیکن مجھے تو بدلہ لینا تھا میں کہاں رکنے والا تھا میں نے جان بوجھ کر ایک اور زوردار گھسا جواد کی بہن ثناء کی پھدی پر مارا اب میرا لوڑا جڑ تک جواد کی بہن ثناء کی چوت میں گھس چکا تھا. اب میں نے ثناء کو کمر سے پکڑ کر چودنا شروع کیا اور ثناء کی پھدی بہت گرم ہوچکی تھی اب ثناء بھی کہہ رہی تھی یاسر چودو مجھے زور سے چودو پھاڑ دو میری چوت کو اپنے لن سے میں نے کہا گشتی کی بچی تجھے چودنے ہی لایا ہوں یہاں بےفکر رہ تیری پھدی کو شانت کردوں گا.

میں زور زور سے ثناء کی پھدی مار رہا تھا اب میں نے سوچا ثناء کی گانڈ بھی ماروں تاکہ میرا بدلہ سہی سے پورا ہو سکے. میں نے ثناء کی چوت میں سے لن نکال کر ثناء کی گانڈ کے سوراخ پر رکھ دیا. ثناء بولی یہ کیا کر رہے ہو میں نے کہا تیری گانڈ مارنے لگا ہوں تیری پھری کی سیل راشد نے توڑی تھی تیری گانڈ کی سیل میں توڑوں گا. ثناء رونے لگی کہتی بہت ددر ہوگا میں نے کہا کچھ بھی کر تیری گانڈ آج چودنی ہے. اور میں نے اپنے لن کے ٹوپے پر تھوک لگایا اور ثناء کی بنڈ پر تھوک لگایا اور اپنا لن کو زور سے ثناء کی گانڈ پر دبایا پر ثناء کی گانڈ ٹائٹ تھی بہت لن اندر نہیں جا رہا تھا. میں نے تھوڑا اور تھوک لگایا اور لن اندر کو دبایا میرے لن کا ٹوپا ثناء کی بنڈ میں گھس گیا ثناء آگے کو بھاگنے کی کوشش کرنے لگی میں نے ثناء کو کس کر پکڑ لیا ہو اسکی پیٹھ پر تھپڑ مارا جس سے وہ ڈر کر رک گئی. میں نے اب آہستہ آہستہ لن ثناء کی گانڈ کے اندر کرنے لگا اور مجھے 15 منٹ لگے ثناء کی گانڈ میں پورا لن ڈال دیا. اب ثناء تھوڑی ریلکس ہو گئی تھی.

اب میں نے ثناء کی گانڈ میں لن اندر باہر کرنا شروع کیا ثناء درد سے کراہ رہی تھی مجھے بولی یاسر مجھ پر رحم کرو میری پھدی مار لو گانڈ مت چودو مگر میں نے کہا نہیں رحم کیسا تیری گانڈ اور پھدی چدنے کے لیے بنی ہوئی ہیں. میں نے اب ثناء کی گانڈ تیز تیز مارنی شروع کر دی اور 10 منٹ بعد میری منی ثناء کی گانڈ کے اندر نکال دی. میرا سانس پھول گیا تھا کیونکہ جگہ ایسی تھی جہاں صرف کھڑے ہو کر چدائی کر سکتا تھا لیٹ یا بیٹھ نہیں سکتے تھے.

اب میں نے لن باہر نکالا اور ثناء کی قمیض سے لن کو صاف کیا ثناء کی گانڈ سرخ ہو گئ تھی اور سوراخ بھی کھل گیا تھا. میری منی کے کچھ قطرے ثناء کی گانڈ پر لگے ہوئے تھے. اب میں نے ثناء کو کہا چل میرا لن چوس مجھے تیری پھدی چودنی ہے. ثناء بولی یہ گندا ہو گیا ہے میں نے کہا بہن کی کوڑی گشتی چوس لن کو اور وہ چوسنے لگی. پانچ منٹ لن چوسنے کے بعد میرے لن میں پھر سے جان آگئ اور میں نے ثنا کو آگے سے آکر چودنے کا سوچا اور ثناء کو دیوار سے لگا کر سامنے سے اسکی ٹانگیں کھول دی اور اپنا لن ثناء کی پھدی میں گھسا کر ثناء کی ٹانگوں کو اٹھا کر چودنے لگا. کیا مست چوت تھی جواد کی بہن ثناء کی اب میں مسلسل ثناء کی چوت پر جھٹکے مار رہا تھا اور ثناء بھی مزے سے چدائی کا مزا لے رہی تھی. میں نے ثناء کو زور زور سے چود رہا تھا ثناء بولی یاسر میری چوت نے پانی چھوڑ دیا تم بھی جلدی فارغ کرو اور فارغ باہر ہونا ورنہ میں پریگنٹ ہو جاؤں گی. میں نے ایک نہ سنی اور زور دار چدائی جاری رکھی اور ثناء کی پھدی میں اپنی منی نکال دی. ثناء بولی آف یہ کیا گیا میں نے کہا گشتی تو میرے بچہ پیدا کر لینا. سب کو پتہ چلے یاسر نے جواد کی بہن کو چود چود کر حمل کر دیا ہے. ثناء کو میری گرم منی نکلوا کر مزا بھی آیا تھا. اب میں نے ثناء کو نیچے اتارا اور کہا شلوار پہن لو چلتے ہیں. جاتے ہوئے میں نے ثناء کو ویڈیو دکھائی تو ثناء رونے لگی اور بولی کہ پلیز ڈلیٹ کر دو میں نے کہا کر دوں گا اب جب میں کہوں چدائی کروانے چلی آیا کرنا اسی میں بھلائی ہے.

اسکے بعد ہم گھر آگے میں خوش تھا کہ جواد کی بہن کو چود کر اپنی ماں کی چدائی کا بدلہ پورا ہوگیا. ایک دن جواد سے میری کسی بات پر لڑائی ہوگئی تو جواد بولا تیری ماں کو میں چود چکا ہوں گشتی ہے وہ تو میں نے کہا یہاں آؤ تو دیکھو تیری بہن ثناء کی پھدی میں نے بھی چود دی ہے اور ویڈیو دکھائی تو جواد کا رنگ اڑگیا. میں نے کہا اسکو کہتے ہیں بدلہ تیری بہن کو میں نے حمل ٹھہرا دیا تھا پھر تیری ماں نے کسی ڈاکٹر سے ختم کروایا. اب جواد چپ کر کہ چلا گیا اور کچھ ماہ بعد وہ گھر بھی تبدیل کر گئے.





چدائی کا بدلہ چدائی کا بدلہ Reviewed by Smile life on 11:06 PM Rating: 5

3 تبصرے:

  1. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  2. اگر کسی لڑکی آنٹی بابی سیکس کی ضرورت ہو تو میرے ساتھ میرے واٹس اپ پر رابطہ کریں میرا واٹس ایپ نمبر ہے 03120907349

    جواب دیںحذف کریں
  3. agr koi sex chat kary tu contact kry

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.