recent posts

میری اور میری بہن کی

میری اور میری بہن کی





میرا نام اقراء ہیں آج میں آپ کو ایک سٹوری سنانے جا رہی ہوں دراصل میں طلاق یافتہ ہوں میری عمر 32 سال ہے اور یہ واقعہ مارچ 2021 کا ہے میری ایک بڑی بہن ہے جس کا نام نیلم ہے وہ بیوہ ہے ہم دونوں کا اور کوئی نہیں ہم راولپنڈی ایک ہاسٹل میں رہتی ہیں اور جاب کرتی ہیں اور مجھے نہیں پتہ تھا کے نیلم چداتی ہے ایک دن میں کام سے آئی تو اس وہ ایک آدمی کو خدا حافظ کر رہی تھی میں نے پوچھا کون تھا یہ تو کہنے لگی کہ ساتھ کام کرتا ہے آفس کے کام سے آیا تھا اس دن باجی سے چلنے میں تھوڑی پرابلم ہو رہی تھی تو مجھے شک پڑا ایک دن میں نے باجی کو فون پر یہ کہتے سنا کے تم پیر کو آ جانا میں طبیعت کا بہانہ بنا کے گھر رک جاوں گی اور اقراء کام پر چلی جائے گی اب تو مجھے بس پیر کا انتظار تھا بس پیر کو صبح باجی نے کہا میری طبیعت ٹھیک نہیں مجھے کام پر نہیں جا رہی تم جاو میں نے کہا ok باجی واش روم چلی گئی اور میں نے کہا کے آپکے آنے تک میں چلی جاونگی انہوں نے جیسے ہی باتھ روم کا دروازہ بند کیا میں نے جا کے کمرے کا دروازہ ویسے ہی کھول کے بند کر دیا اور آ کے اپنا آفس کو سامان لیکر بیڈ کے نیچے گھس گئی تھوڑی دیر کے بعد باجی نے اس کو فون کیا کے جلدی آ جاو کوئی پندرہ منٹ بعد وہ بندہ آ گیا اس کے ساتھ 3 آدمی اور تھے یعنی ٹوٹل 4 آتے ہی انہوں نے باجی کو چومنا چاٹنا سٹارٹ کر دیا باجی نے ایک ایک کر کے سب کے کپڑے اتارے ان سب کے لنڈ کے سائز 9 س12 انچ تھے اور وہ تھے بھی سب کے سب کالے ایک نے باجی کے منہ میں ڈالا ایک نے ہاتھ میں پکڑا دیا اور دو باجی کی چوت اور گانڈ چوسنے لگ گئے کوئی دس منٹ بعد ایک باجی کے نیچے لیٹ گیا اس نے گانڈ سے ڈالا اور ایک نے چوت سے اور لگاتار چودنے لگ گئے باجی کی آآآہ ہ ہ ہ ہ ہ کی آوازیں مجھے بھی گرم کر رہی تھی مجھے ایک شیطانی خیال آیا میں بیڈ کے نیچے سے نکلی اور کہا باجی یہ کیا ہے آپکو شرم نہیں آئی تو وہ جو باجی کو جھٹکے لگ رہے تھے رک گئے فوراً باجی نے مجھے دیکھا اور شرم سے کہا اقراء مجھ سے رہا نہیں گیا میں باجی کو اسی طرح ننگا کمرے سے باہر لے گئی جا کے کہا کہ میں نے آپکی ساری گفتگو سن لی تھی دیکو آپ بیوہ ہو اور میں طلاق یافتہ آپ کی عمر مجھ سے 5 سال زیادہ ہے لہٰذا آج میرا بھی دل ہے باجی نے حیران ہو کر کہا کیا مجھے نہیں کہا ہاں کچھ بحث کے بعد باجی مان گئی ہم اندر کمرے میں گئی دونوں باجی نے ان سے کہا پہلے میں ایک تھی آج کے بعد تم اس کو بھی استعمال کرنے کے مجاز ہو تو دو مرد باجی کو دوبارہ سے لگ گئے اور باقی دو نے مجھے دوسرے بیڈ پر لٹا لیا اور مجھے چوسنے لگ گئے میری گردن پھر آہستہ آہستہ ممے میری آگ بڑھ رہی تھی پھر ایک نے اپنا میں میری چوت پر رکھا آآآآآآآآآآہ ہ ہ نکلی میرے منہ سے میں فل گرم ہو گئی تھی میں نے اس سے کہا پلیز اندر داخل کر دے اب رہا نہیں جاتا انہوں نے آہستہ آہستہ میری چوت میں ڈالنا شروع کیا کیونکہ میری چوت کافی عرصے سے بند تھی پھر اچانک اس نے میری چوت کے اندر گھسیڑ دیا میں درد سے چلا اٹھی وہ آہستہ آہستہ جھٹکے لگانے لگ گیا مجھے آہستہ آہستہ مزہ آ رہا تھا میں آآآآآآآآآآآآ ہ ہ ہ ہ ہ ہہہ کر رہی تھی ادھر باجی کی فل چدائ ہو رہی تھی پھر اچانک ایک نے میری گانڈ کے اندر داخل کر دیا میری گانڈ میں بہت درد ہو رہا تھا میں چلائے جا رہی تھی پھر مجھے بھی مزہ آنے لگ گیا کچھ دیر بعد باجی کو جو چود رہے تھے وہ مجھے چودنے آ گئے باری باری وہ ہمیں بدل رہے تھے کچھ ٹائم بعد وہ مجھ میں فارغ ہو گئے پھر چاروں کے چاروں باجی کو چودنے لگ گئے کوئی آدھا گھنٹہ بعد وہ بھی فارغ ہو گئے پھر چلے گئے 
میری اور میری بہن کی میری اور میری بہن کی Reviewed by Smile life on 12:00 PM Rating: 5

7 تبصرے:

  1. where are stories list or pdf files

    جواب دیںحذف کریں
  2. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  3. میرے ساتھ رابطہ کرو دونوں کی گانڈاورچوت اس ماروں گا کہ اپ دونوں یاد رکھو گی۔میرا واٹس ایپ نمبر ہے 03120907349

    جواب دیںحذف کریں
  4. Aslamoalikam koi garls friend ship krna chate Hy to rabta kry I'm sexy boy 03024103914

    جواب دیںحذف کریں
  5. لاہور اور گردو نواح کی انٹیاں جو کسی بھی وجہ سے اپنی سیکس کی خواہشات پوری نہ کر سکتی ہوں مکمل رازداری سے بے خوف وخطر رابطہ کر سکتی ہیں خاص طور پہ وہ جن کے شوہر دوسرے شہر یا دوسرے ملک ہوں اور وہ شرم یا خوف کی وجہ سے کسی سے ایساتعلق بنانے سے ڈرتی ہوں ان کے اعتماد کو ٹھیس نہی پہنچے گی
    03412191014

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.