recent posts

نکاح متعہ

نکاح متعہ

 کچھ ماہ پہلے میری فیس بک پر ایک عورت سے بات شروع ہوئی جسکا نام زہرہ حیدر علی تھا اور وہ لندن میں مقیم تھی. زہرہ حیدر علی بنیادی طور پر شعیہ خاندان سے سے تھی اور ایک عالمہ تھی مجالس وغیرہ بھی پڑھا کرتی تھی. میں بھی چونکہ شعیہ فیملی سے ہوں تو میری زہرہ سے اچھی گپ شپ ہوگی. زہرہ کی عمر 45 سال تھی اور اسکے دو بیٹے تھے دونوں شادی شدہ تھے اور الگ رہتے تھے.

زہرہ کا شوہر 15 سال پہلے انتقال کر چکا تھا. زہرہ بنیادی طور پر تنزانیہ کی رہنے والی تھی. کچھ وقت تک میں اور زہرہ ایسے ہی مذہبی بات چیت کرتے رہے پھر ہماری اچھی دوستی ہوگئی اور ہم آپس میں بہت قریب ہوگے تھے. میں نے زہرہ کو ایک دن کہا مجھے تم پسند ہو کاش میں تم سے شادی کر سکتا تو وہ مجھ پر ہنس پڑی اور بولی میں بوڑھی عورت ہوں اب تم کوئی جوان دیکھو اور اس سے شادی کرو لیکن میں نے کہا نہیں مجھے تو بڑی عمر کی عورتیں زیادہ پسند ہیں.

میں نے زیرہ سے کہا مجھے تم سے متعہ کرنا ہے. پہلے تو زہرہ بے منع کیا پھر مان گی اور ہم نے فون چھ ماہ کا متعہ کر لیا اور اب زہرہ چھ ماہ کے لیے میری بیوی تھی. میں نے اور زہرہ نے فون سیکس شروع کر دیا اور زہرہ ویڈیو پر ننگی ہو کر آتی تھی کیونکہ اب وہ میری بیوی تھی. پھر زہرہ نے مجھے کہا اب مجھ سے برداشت نہیں ہوتا تم لندن آجاؤ میں سپانسر بھیج رہی ہوں وزٹ ویزہ اپلائ کرو اور یہاں آجاؤ میری پھدی کو سکون دو. کچھ دن بعد زہرہ نے سپانسر بھیجا اور میں نے ویزا اپلائ کیا اور دس دن بعد میرا برطانیہ کا چھ ماہ کا ویزہ لگا گیا. میں نے ٹکٹ کی اور فلائیٹ لے کر لندن روانہ ہو گیا. لندن ائرپورٹ پر مجھے ایک کالی چادر میں لپٹی عورت نے استقبال کیا جو میری بیوی زہرہ تھی جسکو حقیقت میں دیکھ کر میں مچل گیا. زہرہ عمر کی زیادہ ضرور تھی مگر اس نے اپنے آپ کو اپنے جسم کو بہت سنبھالا ہوا تھا. وہ بہت سیکسی لگ رہی تھی. ہم دونوں گھر آگے اور اس وقت شام کے 4 بج رہے تھے مجھے کافی بھوک لگی ہوئی تھی زہرہ کے کھانا لگایا اور میں کھانا کھا کر سو گیا. شام کو اٹھا کافی پی کھانا کھایا اور میں اور زہرہ باتیں کرنے لگے. زہرہ کا گھر بڑا نہیں تھا مگر اچھا تھا وہ اکیکی رہتی تھی اور اسکے لیے گھر کافی تھا. پھر میں اور زہرہ بستر پر آگے زہرہ نے کپڑے تبدیل کیے اور میرے پاس اگئ میں نے زہرہ کو اپنے ہونٹوں کے قریب کیا اور ہونٹ چومنے لگا، زہرہ کا رنگ سانولا تھا اور زہرہ کے ممے 38 سائز کے تھے گانڈ بھی کافی بڑی تھی. زہرہ اب مجھے ہونٹوں کو چوستے ہوئے کاٹ رہی تھی. میں نے زہرہ کے مموں کو دبانا شروع کیا اور زہرہ مزے میں سسکیاں لے کر میرے ہونٹوں کو چوس رہی تھی.

پھر زہرہ نے میرے لن پر ہاتھ رکھ دیا اور میرے لن کو مسلنے لگی میں نے زہرہ کی قمیض اتار دی اور اس نے کالا رنگ کا برا پہنا ہوا تھا میں نے زہرہ کا برا اتار دیا اور اسکے بڑے ممے میرے سامنے آزاد تھے. اب میں نے زہرہ کی شلوار کو ہاتھ ڈالا اور زہرہ کی شلوار اتار دی اب زہرہ کی پھدی جو بالوں سے بلکل صاف تھی میرے سامنے تھی. زہرہ نے فوراً میری قمیض اتاری اور میرا پاجامہ بھی اتار دیا اور میرے لن کو پکڑ کر چوسنے لگی. زہرہ زور زور سے میرے لن کو چوسے جا رہی تھی اور میں مزے کی بلندیوں کو چھو رہا تھا. زہرہ گزشتہ 15 منٹ سے میرا لن چوس رہی تھی مگر اس نے میرے لن کو چوسنا نہیں چھوڑا آف کیا مست لوڑا چوس رہی تھی. میں نے زہرہ کو کہا آہستہ چوسو میری منی نکل جائے گی تو زہرہ بولی نکال دو پرواہ نہیں ہے تم میرے شوہر ہو اور تمہاری منی مجھ پر حلال ہے. زہرہ کی باتیں سن کر مجھے جوش آگیا اور زہرہ زور زور سے لن چوس رہی تھی اچانک میرے لن سے منی کی پچکاری زہرہ کے منہ کے اندر نکلنے لگی مگر زہرہ نے لن چوسنا نہیں چھوڑا اور میری ساری منی زہرہ چاٹ کر نگل گئ اور میرے لن کو زہرہ نے چاٹ چاٹ کر صاف کیا.

اب زہرہ نے مجھے کہا یاسر میری پھدی کو چاٹو تسلی کے ساتھ چاٹنا کوئی جلدی نہیں ہے. میں نے زہرہ کے ٹانگوں کے درمیان اپنا منہ رکھا اور ہونٹ زہرہ کی پھدی کے سوراخ پر رکھ دیے. زہرہ نے ٹانگیں مزید پھیلا دی اور میں نے زہرہ کی پھدی کو زبان سے چاٹنا شروع کیا اور پھر زبان زہرہ کی پھدی میں داخل کر دی. زہرہ کی پھدی میں 20 منٹ سے مسلسل چاٹ رہا تھا اور زہرہ کی چوت نے 2 بار پانی میرے منہ میں چھوڑ دیا تھا جسے میں نے نگل لیا. زہرہ کا ہاتھ میرے سر پر تھا اور میرے سر کو اپنی پھدی میں دبا رہی تھی اور میں زہرہ کی پھدی کو چوس رہا تھا. زہرہ کی پھدی بہت گرم اور بہت جوسی تھی.

اب زہرہ نے مجھے کہا اب میری پھدی کو چودو یاسر اور ساتھ ہی زہرہ نے اپنی ٹانگیں میری کندھے پر رکھ دی اور میرے لن کو اپنی نرم گداز چوت کے سوراخ پر رکھ کر نیچے سے چوت اٹھا کر دھکا مارا تو میرے لن کا ٹوپا زہرہ کی چوت میں گھس گیا اب میں نے ایک جھٹکا مارا تو لن پورا زہرہ کی پھدی میں گھس گیا تھا.اب میں نے زہرہ کی چوت کو چودنا شروع کر دیا اور زور زور سے زہرہ کی پھدی مارنے لگا. زہرہ ہر جھٹکے کا جواب اپنی چوت اٹھا کر دے رہی تھی پھر زہرہ نے مجھے نیچے لیٹنے کا کہا اور بولی مجھے یاسر تیرے لن پر چوت مارنی ہے. میں نے زہرہ کو کہا آجاو اور میں لیٹ گیا زہرہ نے میرے ہونٹوں پر پھدی رکھی اور بولی چاٹو میں نے چاٹنا شروع کیا اور 3 منٹ کے بعد زہرہ نے پھدی میرے لن پر رکھ دی اور میرے لن پر بیٹھ کر چوت میرے لن پر مارنے لگی زہرہ کی گانڈ پر میرے ہاتھ تھے اور میں زہرہ کے ممے دبا رہا تھا ساتھ زہرہ کے ممے جوس رہا تھا. اب زہرہ کو میں نے کہا چل گھوڑی بن جا تو زہرہ گھوڑی بن گئ میں زہرہ کی پھدی پر چڑھ گیا اور چودنے لگا اب میں پورے جوش میں تھا زہرہ کی چوت چود رہا تھا اچانک میرے لن نے منی چھوڑ دی زہرہ کی پھدی میں اور زہرہ کی پھدی نے بھی پانی چھوڑ دیا ہم دونوں ایک ساتھ فارغ ہو گئے. زہرہ بہت خوش تھی. اس رات میں نے زہرہ کو 6 بار چودا مختلف پوز کے ساتھ زہرہ کی پھدی ماری.

کچھ دن کے بعد زہرہ کے بیٹے نے مجھے اپنے گھر دیکھا تو اسکو پتہ چلا کہ اسکی ماں زہرہ میرے ساتھ نکاح متعہ کر کہ چدوا رہی ہے. میں نے زہرہ کو کہا اپنے بیٹے کو بھیج میں نے تجھے چودنا ہے بیوی ہے تو میری تو زہرہ کے بیٹے نے یہ سن لیا اورجب تک میں لندن رہا گھر نہیں آیا. زہرہ دن کو مجلس پڑھنے جاتی تھی اور رات کو مجھ سے جی بھر کر چوت چدواتی تھی. یہ اسکا پہلا متعہ نہیں تھا وہ ایران عراق میں بہت سے مردوں سے متعہ کر کہ چدوا چکی تھی جن میں زیادہ عالم تھے. اب زہرہ کی میں گانڈ اور پھدی دونوں چودتا تھا. میں نے سوچا نہ تھا ایک عالمہ زاکرہ اتنی شوقین ہو گئی چدائی کروانے کی. چھ ماہ مسلسل زہرہ کی پھدی مارنے کے بعد میں پاکستان واپس آگیا لیکن زہرہ کی پھدی اب بھی مس کرتا ہوں



نکاح متعہ نکاح متعہ Reviewed by Smile life on 1:17 PM Rating: 5

4 تبصرے:

  1. kis kis larki aunty baji bhabhi nurse collage girl school girl darzan housewife ledy teacher ledy doctor apni phodi mia real mia lun lana chati hia to muj ko call or sms kar sakati hia only leady any girl only girls  03065864795 aaj kal boys ko bohat shouq he girls ban ker contact kerne ka please dont contact boys i am not gay.only women contact me 03065864795

    جواب دیںحذف کریں
  2. اگر کوئی آنٹی بھابھی لڑکی میرے ساتھ سیکس کروانا چاہتی ہے تو میرے واٹس اپ پر میرے ساتھ رابطہ کریں میرا واٹس ایپ نمبر ہے 03120907349

    جواب دیںحذف کریں
  3. جو لڑکیاں گھر بیٹے مہینے کی حق حلال 40 سے 50 ہزار روپے انلائن کمانا چاہتی ہے وہ بھی عزت کے ساتھ تو انشاءاللہ میں اس کی ہیلپ کرونگا ۔ ساب طریقہ کار میں بتاونگا باقی وہ محنت خود کرے گی ۔ رابطہ نمبر وٹس اپ یا مسج کریں ۔ 03019738356

    جواب دیںحذف کریں

THANKS TO FEEDBACK

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.